Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem vagyok jogosult...

Miért nem vagyok jogosult Telenorosként a Klikk szolgáltatáshoz?

Figyelt kérdés
Többször felhívtam a 1220 at de mindíg azt mondta a robothang hogy nem vagyok rá jogosult.

2012. ápr. 11. 17:27
 1/2 anonim ***** válasza:

Díjcsomagod miatt vagy valami egyéb szolgáltatás aktiválva van ami üti a klikket stb.

Egyszerűbb lenne ha egy ügyintézővel beszélnél a telefonos ügyfélszolgálaton.

2012. ápr. 11. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Inkább télleg beszélt az ügyintézővel mert az a robot az olyan hülye mint a segg mert egyszer nekem is mondott valamire ilyet hogy nem vok jogosult és bementem és ott meg az voltam!
2012. ápr. 11. 18:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!