Miért kerül többe egy mobil, ha márkaboltban veszem, mintha interneten rendelem meg?
Mert bérelni kell a helyet, fizetni a villanyszámlát, berendezni, takarítani, alkalmazottat felvenni és még sorolhatnám.
Ezzel szemben a netes boltot egy 100 ezer forintos gépről tudod üzemeltetni otthonról.
Ahogy már írták, kisebb a rezsije egy webáruháznak.
De általában, mire hozzárakod a postaköltséget, ugyanott vagy. Ha viszont van valami gond a készülékkel, akkor sokkal macerásabb a webessel reklamálni.
Nem hinném hogy a postaköltség 20-30 ezer forint lenne, mert bizony vannak ilyen eltérések egy márkabolt és egy webáruház között. Gyakran ingyenes házhoz szállítást is hirdetnek.
A reklamálással sem értek egyet. A neten vásárolt termékekre más szabályok vonatkoznak, mivel ott nem látod a terméket amit megveszel. Ezért 14 napos pénz visszafizetési kötelezettsége van a webáruháznak, ha mégsem tetszene a vásárolt termék. Bármilyen indokkal. Na ezt nem teheted meg a boltban vásárolt termék esetében és ott meg 3 napos ez a lehetőség, de a boltnak joga eldönteni, hogy vissza adják-e a pénzt, de általában levásárlással oldják meg a dolgot! Persze ha hibás a készülék akkor ott is vissza kell adni 3 napon belül a pénzt, utána már csak szerviz!
Hiba esetén reklamálni meg nem a webáruházban kell, hanem a szervizben. Ugyanazon szabályok vonatkoznak azokra is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!