Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodás kérdés. Én vagyok a...

Vodás kérdés. Én vagyok a hülye, vagy a voda vágott át? Én ezt nem értem. Konkrétan lent:

Figyelt kérdés

Ha a szerződés aljára az van írva,hogy "Előfizetés típusa: Előre fizető előfizetésről utólag fizető előfizetésre váltás" akkor az nem azt jelenti,hogy megkapom a számlát úgy,ahogy a fizut- előző havit,és nem a kövi havit? (csak mert a darab havit,és a 06.19-ig számláztak)A szerződésben helyet foglal a díjszabás.

"Lebeszélhetőség hálózaton belüli és a vezetékes irányba indított,nem emelt díjas belföldi hívásokból 3175 ft.

Percdíjak (belföldi,nem emelt díjas hívások)

..... "

Ezt én értelmezem rosszul,vagy a 3175 ft teljes mértékben felhasználható? Csak mert amit beszéltem 1x, alapdíjas telefont hívtam, azt is rádobták a számla végösszegére.


A szerződésben az áll,hogy szla zárás 25-e. Ehhez képest 19-i dátummal zártak.


Más hálózatba a mai napig összesen 4 sms-t küldtem,mégis 05.19-ig van a számlán 4 db- addig csak 2 sms ment el, 28-án pedig a másik kettő. Aminek az árát persze rádobta a számla végösszegére....



2012. jún. 1. 16:40
 1/4 anonim ***** válasza:

Előre fizető= kártyás


Utólag fizető= előfizetéses

2012. jún. 1. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Ha nem érzed jogosnak, reklamálj. Ugyan a T-mobilnál, de nekem is volt már olyan, hogy többet számláztak ki a kelleténél. Reklamáltam, aztán jött válasz, hogy szerintük nem volt hiba a számlázásban, de azért jóváírják a különbözetet. Nekem meg az volt a lényeg, mivel többezer forintról volt szó.
2012. jún. 1. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Úgy látom,kicsit bonyolultan sikerült leírnom: előfizetéses telefon van. A fenti idézet az "Előfizetés típusa: Előre fizető előfizetésről utólag fizető előfizetésre váltás" az nem azt jelenti,hogy utólag fizetem ki a havi díjat? - Ahogy a ledolgozott órák után kapod meg a fizetésed.
2012. jún. 1. 17:02
 4/4 anonim válasza:

Nem, az utólag fizető előfizető kifejezés annyit jelent, hogy számlás. A havi díjakat mindig előre számlázzák ki, az elfogyasztott tételeket (hívásdíjak, SMS) pedig utólag a tényleges fogyasztás után.

A számlára a lebeszélhető részbe eső tételek is mindig felkerülnek tételesen, de utána a kedvezmények résznél le is vonja őket. Mielőtt bemész reklamálni, még ezt ellenőrizd, hátha ott van mégis a számlán. Ha nincs, akkor tényleg az a legegyszerűbb, ha egy üzletben segítséget kérsz.

2012. jún. 2. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!