Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » LG GS290 mobiltelefonomat...

LG GS290 mobiltelefonomat kétszer vittem el ugyanazzal a hibával szervizbe. És most teljesen tönkrement. Mit lehetne tenni?

Figyelt kérdés
Első szerviz után 5 hónapig működött, a második után múlt héten kaptam vissza. Nem lehetett feltölteni,folyton azt jelezte (bármennyi töltés után, miután levettem), hogy pillanatokon belül lemerül. Jelenleg már bekapcsolni se tudom... Van rajta garancia és egyértelmű, hogy nem tudják megjavítani. Készülékcserére gondoltam, de már nem árulják ezt a típust. Megnéztem a készülékkínálatot és borzasztó. Nincs pénzem még ráfizetni is. A beutazásokra már sok ezer forintom ment el. Nem kívánok OTT újabb telefont vásárolni. Visszafizetik a pénzem, ha nem akarok új más típusú készüléket?

2012. júl. 16. 23:18
 1/2 anonim válasza:
Bocs hogy nem a válasszal írok, legalább frissítem, de nekem is ugyanez a gáz vele, csak garancia nélkül. Most azon gondolkozok hogy új akksit vegyek-e bele vagy hagyjam a pic.sába az egészet : /
2012. dec. 1. 04:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim válasza:
Utsó vagyok, vettem bele új aksit, 3 hét multán feltöltés után instant üres az akksi...
2013. nov. 12. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!