Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Milyen telefont ajanlanatok?...

Milyen telefont ajanlanatok? [reszletek lenn]

Figyelt kérdés
Elore szolok hogy viszonylag laikus vagyok a temaban ezert irok.Nagyon fontos hogy ne legyen draga(bar elofizus vagyok ami alapbol jobb ha jol tudom telefon vasarlasnal)Amit meg nagyon szeretnek:tetszik a BlackBerry jobban preferalom a qwerty billentyuzetet mint a touch padot vagy mit.De csak androisdos telo johet szoba es ha jol tudom olyanja nincs a BlackBerrynek.Szeretnek meg wi-fit(vagy mobilnetet lenyeg hogy ingyen lehessen hasznalni es ne leygen olyan rossz minosegu) Jo,szep kep felbontas...Termeszetesen radio es az alapfunkciok..Es 19eves lany vagyok szamit a kulso is lehetoleg negyszogletes ne lekerekitett oldalo telo legyen az fontos lenne...Nagyon koszonom a segitseget elore is nem akarok rosszul donteni tehat lehetoldeg olyanok irjanak akik tapasztalatbol beszelnek vagy ertenek hozza legalabb egy kicsit.

2012. aug. 23. 16:35
 1/5 anonim ***** válasza:

A mobilnet az nem lesz ingyen. Bár ha a jelenlegi csomagodba van net, akkor ezért már nem fogsz fizetni.

Ár nélkül azért elég nehéz lesz telefont ajánlani. Azért a galaxy pro-t megemlíteném mint lehetséges választás, mert pont úgy néz ki mint egy BlackBerry, csak ez androidos és meg is fel szerintem az elvárásaidnak.

2012. aug. 23. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Xperia Mini Pro vagy Xperia Pro.

A Galaxy Pro (és hasonló építésű android-os készülékek, pl. Motorola Fire, HTC ChaCha és Alcatel OT-valami borzasztó készülékek.) Az Xperia-k között van egyedül normális Qwerty-s mobil. Ja és az Xperia Mini Pro-t ne keverd az Xperia X10 Mini Pro-val! A mobilnet sehogy sem ingyenes, max olcsó, ha megfelelő csomagod van. A WiFi van ingyen, főleg ha nem saját, hanem nyílt.

2012. aug. 24. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Xperia mini pro, pro.

Ezek a legjobb qwerty billentyűzetesek.

2012. aug. 24. 10:07