Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Tesco Mobile - nem működik a...

Mayacsok kérdése:

Tesco Mobile - nem működik a hálózat?

Figyelt kérdés

Egész nap be van kapcsolva a készülékem, térerőm van, ugyanakkor kaptam már olyan visszajelzéseket, hogy nem tudnak elérni. ("ezen a számon előfizető nem kapcsolható")


Próbáltam más kártyafüggetlen mobiltelefonba áthelyezni a SIM kártyát, úgy is előfordult.


Eleinte arra gyanakodtam, hogy a SIM kártyám felülete sérülhetett meg, de ma a barátom, aki szintén Tesco Mobile kártyát használ, a mai nap folyamán ugyanezt a visszajelzést kapta a kollégájától. (nem tudták elérni)


Kérdésem az lenne, hogy más tapasztalt-e ilyen jellegű problémát? Mi lehet ennek az oka?



#mobiltelefon #Tesco Mobile #hálózati probléma?
2013. márc. 18. 18:33
 1/1 anonim ***** válasza:

Kipróbáltam a Tesco Mobilt, és a következő hibát tapasztaltam.:


Ha nem akartam elküldeni valakinek a hivószámomat vagy #31#+36.... vagy #31#06... avgy pedig letiltottam a telefonomban a hivószámküldés engedélyezését, sehogy hangsúlyozom SEHOGY nem tudtam igy telefonálni. A szolgáltatás be volt kapcsolva a kártyán, telefonáltam is a 1215-re ott is azt mondták, hogy a kártyán be van kapcsolva minden szolgáltatás, tegyem át mássik készülékbe. Átraktam. De minek? Ugyan ugy nem lehetett hivószámküldés visszatartásával telefonálni.


Még jó hogy nem töltöttem fel a kártyát egyszer sem, ezzel a rendelkezésre állási idő nem hosszabodott meg, a kártya azóta már lejárt. Soha többé Tesco Mobil!


Másik tapasztalat.:


Mielőtt beregisztráltam a kártyát neten keresztül érdeklődtem az ügyfélszolgálaton, hogy lesz-e valamiközöm a vodához ha tesco mobil ügyfél leszek, ugyanis az adatkezelési tájékozattóban benne szerepel a voda neve is. Azt mondták hogy nem, ők csak a hálózatot adják. Ezt még 2-szer eljátszottam hogy megkérdeztem mindig más vette fel a telefont más - más időpontban persze és más - más telefonszámról hivtam őket, akkor is azt mondták hogy semmi közöm nem lesz a vodához, csak a hálózatot szolgáltatja.


Ok. Beregisztráltam a kártyát, megjött a kód véglegesítettem a hivószámot.

Valami miatt email-t kellett irnom a tesco mobilnak, mire azt vettem észre, hogy hiv a vodafone.

Naháááát, miért is? Vodás kártyám nincsen. +36707001270 erről jött a hivás. Amikor felvettem azt mondta a hölgy, hogy sikeresen beazonosítottam a számot (amit emailban küldtem el a biztonsági kódot is) és tájékoztatott arról amit kérdeztem.

A beszélgetés végén megkérdeztem, hogy a Vodafone látja az adataimat, akkor is ha én tesco mobil ügyfél vagyok? A válasz.: IGEN!


Na innetől fogva szintén annak örültem, hogy a kártya 90 napig volt csak érvényes és hogy nem töltöttem fel, ez az egész tesco mobil nekem egy kalap sz...t sem ér, ráadásul nem kaptam meg a tisztességes tájékoztatást.


Érdekes módon a bluemobil, nem mondja azt hogy nincsen köze az embernek a t-mobil-hoz hiszen még az aktiváló levél is t-mobil-ként jön mint feladó és a papiron szerepel a t-mobile/blue mobil szolgáltató neve is.

2013. márc. 19. 19:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!