Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Kérvényezhetek új mobilt?

Kérvényezhetek új mobilt?

Figyelt kérdés
MEGINT tönkrement a mobilomban a bluethoot. Már 2x volt szervizben. Szóval ha beviszem a mobilomat a garanciális papírral akkor kérvényezhetek helyette egy újat? (természetesen ugyanazt)

2013. ápr. 24. 13:34
 1/5 A kérdező kommentje:
Ja és mobilszolgáltatótól van a telefon.
2013. ápr. 24. 13:35
 2/5 anonim válasza:
Persze, kérhetsz. De ha a szolgáltató azt mondja, hogy inkább javítja, nem nagyon tudsz csinálni semmit.
2013. ápr. 24. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
De én már nem vagyok hajlandó többször elküldeni szervizbe. :(
2013. ápr. 24. 14:56
 4/5 anonim ***** válasza:
Akkor használod rossz Bluetooth-al a telefon.
2013. ápr. 24. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Ameddig a márkaszerviz nem ad ki cserére jogosító igazólást, nem nagyon tehetsz semmit.

Vagy tíz éve volt egy Ericcson (még nem Sony...) telefonom, 2 és fél hónap alatt 3 napot volt nálam. Ott szerencsére a szerviz összekaristolta, és amikor az eladó nem akart velem folgalkozni, a boltvezető a telefon állapotát meglátva azonnal visszadatta a pénzem.

2013. ápr. 24. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!