Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A mobilhálózat nem elérhető...

A mobilhálózat nem elérhető két mobilon és két kártyán. Miért?

Figyelt kérdés
Ma telefonálni akartam és kiírta, hogy a mobilhálózat nem elérhető. Szétszedtem, megigazítottam a sim kártyát, stb, újraindítottam, ugyanaz a hiba. Fogtam a másik mobilt, másik kártyával, UGYANAZ hiba... Ez most miért van? Tegnap még mindkettő jól működött... Az oké, hogy az egyikkel gubanc van, de mindkettővel??? Mi a franc ez? :( 2x T-mobil Domino kártya, egyik most lett feltöltve, a másikon is van még párezer Ft... : /

2013. aug. 6. 15:01
 1/5 anonim ***** válasza:
Hívd fel az ügyfélszolgálatot.
2013. aug. 6. 15:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nem tudom, mert nem működik egyik telóm se... -_-
2013. aug. 6. 15:57
 3/5 anonim ***** válasza:
Akkor írjál az ügyfélszolgálatnak.
2013. aug. 7. 00:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Beszedtél valamilyen androidos vírust. Egy megoldás van erre: szoftvercsere. Ha garis, akkor a szolgáltató boltjában lecserélik. Nekem féli megbénult az okostelóm, a Gmail postafiókot letiltotta a telefonon a szolgáltató. Benne volt a kártevő. Szofvert kellett rajta cserélni. Nem töltök le, nem játszok telefonon, mégis megtörtént.
2013. aug. 7. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
De nekem nem okostelefonom van hanem Nokia 1616 és Nokia 100... Nekem okostelefonra nincsen pénzem... Amúgy az lesz, hogy írok nekik mailt, mert tegnap óta ez van.
2013. aug. 7. 16:02

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!