Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A múlt héten vásároltam egy...

A múlt héten vásároltam egy feltöltőkártyás készüléket a T-mobile-nál. Ma jött egy SMS, hogy hitelkártya tartozásom van. Soha nem vettem fel hitelkártyát. Mit lehet tenni ebben az esetben?

Figyelt kérdés

2013. szept. 11. 08:38
 1/6 anonim ***** válasza:
Be kell menni a bankba, és megkérdezni a bankot hogy ez mi!
2013. szept. 11. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Nem névre küldték csak a telefonszámra. Lehet, hogy régebben már használták ezt a számot?
2013. szept. 11. 09:07
 3/6 anonim ***** válasza:

Az lehet!

Bár egy számot ha "leadnak" akkor félévig parkolópályára kerül, és csak utána adják ki újra.

2013. szept. 11. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
"használt" számot kaphattál. Vagy nem foglalkozol a bankkal, vagy felhívod őket, vagy bemész és igazolod magadat.
2013. szept. 11. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Előfordulhat, hogy a T-mobile-nál valaki vissza élt az adataimmal?
2013. szept. 11. 10:12
 6/6 anonim ***** válasza:
Ha sosem volt hitelkártyád, ráadásul ez tényleg egy friss szám, tehát nem tudhat róla a bankod, akkor egyszerűen nem csinálsz semmit. Ha szeretnének valamit, majd felhívnak, egy SMS téged semmire nem kötelez. Ne pazarolj pénzt és időt más hülyesége miatt.
2013. szept. 11. 11:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!