Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem működik az iTunes, nem...

Nem működik az iTunes, nem tudok szinkronizálni. Mit tegyek?

Figyelt kérdés

Windows 7 64-bit-em van, a legújabb iTunes-szal. Amikor elindítom, azt írja, hogy "Megkettőzött fájlnév lett megadva" (angolul: "Duplicate filename was specified"). Ezt leokézom, megpróbálom szinkronizálni a zenéket az iPhone-omra, ugyanezt írja, és nem megy. Próbáltam újratelepíteni, uninstalláltam minden Apple programot (quicktime, stb.), de semmi eredmény. Esetleg valami alternatívát tudtok ajánlani?

Kösz előre is!



2013. nov. 21. 22:28
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!