Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone 4ről letudnátok írni...

IPhone 4ről letudnátok írni mit kéne tudnom?

Figyelt kérdés
Tényleg nem lehet szétszedni? most rendeltem egy használtat csak azért kérdem ne h ne tudjam beletenni a kártyát.. ill ha tokot rendelek nem lényeg h ez most iPhone 4 8gb vagy 32gb. Ha letöltök valamit ami ingyenes az ugyan úgy ingyenes lesz nem? Mennyire bírja a strapát a hátlap ill a képernyő? egyéb hasznos infó h mit kell róla tudni? gondolom érezni, hogy kezdő vagyok negatív válaszok nem érdekelnek köszönöm!!

2014. febr. 26. 23:14
 1/5 A kérdező kommentje:
illetve milyen magas?-széles?-vastag?
2014. febr. 26. 23:16
 2/5 anonim ***** válasza:
60%
Gugli nem megy?
2014. febr. 26. 23:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Iphone = Ár/értékben instant bukta, arról nem beszélve, hogy legendásan szeretik gyüjtögetni a karcokat, nem arról híresek, hogy ellenállóak legyenek, inkább vennék töredék árért valami hasonló tudásu, de más márkájú telefont, mert Iphone nál igazából csak a márkát fizeted meg.
2014. febr. 27. 01:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
utolsó, én azért rá tudok erre cáfolni, 2 év alatt nem sikerült összetörnöm az enyémet. tok meg kijelzővédő fólia nélkül meg bármelyik másik modell gyűjti a karcokat tisztesen. az más kérdés persze, hogy ennyi pénzért valóban már nem éri meg. talán az iOS 7.1 majd valamelyest javít a sebességen...de ha nem, akkor is ha minden csilivili sz*rt kikapcsolunk rajta, akkor egyáltalán nem lassabb, mint mondjuk iOS 6-tal, alkalmazásoknál/játékoknál meg maximum a betöltési idő mondható soknak, szóval én játszottam például anno real racing 3-mal, és maga játék közben egyáltalán nem akadozott. A többi kérdésre érdemben felesleges válaszolni...nyilván hülye lett volna az Apple, ha nem lehet a telefont szétszedni, akkor olyan helyre rakja a sim foglalatot, ahova nem fér hozzá a user...
2014. febr. 27. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?