Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » IPhone 5S garancia, ha problém...

IPhone 5S garancia, ha problémám van hova vigyem mit csináljak?

Figyelt kérdés
Új vagyok az apple világában és a hivatalos honlapról rendeltem a telefont, és ha gomb hiba van vagy szoftveres akkor hova kell vigyem vagy küldjem a telefont?

2014. márc. 14. 12:30
 1/3 anonim ***** válasza:

Szoftveresen elég leresetelni hátha megoldja iphone 5s hard reset

[link]


vagy az itunes-szal DFU -t csinálni, szoftverét újrarakni.


Szerviz meg a gari papíron van.

2014. márc. 14. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
például beviheted pesten egyik iStyle-ba, ők is intézik, de ha az Apple supportot felhívod, ők is segítenek: 06 80 983 824
2014. márc. 14. 12:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Garancia attól függ, honnan származik.

Telekom? Akkor hozzájuk.

EU? Nagy valószínűséggel iStyle segít.

Egyéb? Akkor nincs garanciád. Megpróbálhatod visszavinni a vásárlás helyére, és ha szerencséd van, segítenek...

2014. márc. 14. 17:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!