Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha biztosítás van a telefonomo...

Ha biztosítás van a telefonomon, karcért még nem cserélnek?

Figyelt kérdés
Mikor vettem, kötöttem rá biztosítást, azóta is fizetem. Ma vettem észre h a karcálló képernyőn van, elég zavaró helyen egy kisebb karc. Ilyenkor mi a teendő, biztosítás ezt fedezi, vagy leszarják?
2014. máj. 4. 09:25
 1/8 anonim ***** válasza:
Hát ha leszarják, akkor mondd fel azonnal a biztosítást, mert szerintem ez miatt fizeted az extra pénzt. Mindenképpen menj be, és határozottan szólj nekik, ne félve kérdezd, mert még a végén átvernek. Ha nekem ilyenem lenne, én természetesnek venném, hogy azonnal cserélik. Ha nem, akkor meg még perrel is fenyegetőznék.
2014. máj. 4. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Értem, csak mondjuk nevetségesen kicsi karc, a régi telómon ekkorák voltak a legkisebbek :) de be fogok menni mindenképp, mert egy kérdést megér és köszi a gyors válaszod!
2014. máj. 4. 09:42
 3/8 anonim ***** válasza:

Olvasd el nyugodtan a szerződést,ez nem tartozik a

káresemények közé.

2014. máj. 4. 10:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
A biztosítás funkcionális kárra, illetve lopásra szól, de a gyakorlatban csesznek kifizetni, még ha konkrétan lopás is történt. Karccal, kis karccal főleg meg te tudod, ki akarod-e nevettetni magad.
2014. máj. 4. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Tényleg anyira szájbarakott kiba.szott ku.rva nehéz lenne átolvasni a teljes szerződést a karcon való nyafizás helyett?
2014. máj. 4. 11:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Mély sajnálatomat szeretném kifejezni, hogy fel mertem rakni a kérdést. Ha a kezembe lenne a szerződés már megnéztem volna, de otthon van én meg koliban lakom, szóval azért nem fogom zaklatni anyámat, hogy rágja át helyettem. A normális válaszolóknak köszönöm, a bunkózóknak meg nem szidom az édesanyját, anyáknapja révén...
2014. máj. 4. 12:30
 7/8 anonim ***** válasza:
Lehet, de tőlük érdemesebb megkérdezni. Viszont fogadj el egy jó tanácsot: ha már olyan a telefonod, hogy biztosítást kötsz, tegyél rá egy fóliát. 1000 ft és fél évente elég kicserélni, azt is csak akkor, ha már rondán karcos. Ezen kívül tok, tok, tok. Van kismillió fajta, kiválasztod, neked melyik a legpraktikusabb. Az is max 2000-3000, ha nem hűdemárkásat akarsz. És akkor nem kell aggódni, hogy mennyire szemét emberkét fogsz ki :)
2014. máj. 4. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Egyébként a szerződés típusától is függ. Mert egy Premiumnál verheted az asztalt :) Amúgy meg határozottan, de udvariasan. Asztal csapkodni csak végső esetben érdemes. Azzal fafejű alkalmazottnál csak rontasz a helyzeten.
2014. máj. 4. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!