Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Még sohasem volt okostelefonom...

Még sohasem volt okostelefonom, totál kezdő vagyok. Az üzletben kezdetnek a Samsung Galaxy Yuong-ot ajánlották. Érdemes megvenni? Elég olcsó.40-es nő vagyok.

Figyelt kérdés

Az a baj, hogy hagyományos telefonokból alig van valami kínálat. Én nem neteznék a telóval, csak telefonálásra, sms-re esetleg fényképezésre használnám.Eddig hagyományos Nokiám volt. Hasonlót egyet tudtak mutatni: Nokia 301

Megfelelne, de nem nagyon tetszik, pedig azért ez is szempont. S a kis méret is fontos nekem, ha futni megyek elférjen az övtáskámban.

Szóval gyenge okostelefon vagy hagyományos Nokia?

Legközelebb csak 2 év múlva vehetek újat.

Szóba került még a Huawei Ascend Y530, Samsung Galaxy Trend Plus,Nokia Lumia 520, LG Optimus L7 II - ezeket is ajánlotta az eladó, de ezek már drágábbak.

Melyiken lehetne elindulni az okostelefonok irányába?

Nincs sok műszaki érzékem, még az érintőképernyőtől is ódzkodom. El sem tudom képzelni, hogy lehet azon a klaviatúrán sms-t írni...

Köszönöm a segítséget, holnapra döntenem kéne!


2014. máj. 20. 20:22
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
0%
Használtan vegy él Nokia 6303-at. Szuper hagyományos telefon :)
2014. máj. 20. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
Szerintem haladj a korral és egy olcsóbb okostelefont vegyél! Hamar megtanulod kezelni, nem olyan nehéz és jobban megéri. :) jó lehet, ha mindig kéznél van a jobb kamerája, az érintőképernyőn meg a nagymamám is megtanult írni, pedig neki sincs túl sok technikai érzéke és már 75 éves! :) fiatal vagy még ahhoz, hogy mindig csak a hagyományosnál maradj. Persze ez csak az én véleményem, lehet, hogy más máshogyan érzi.
2014. máj. 20. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
6%
Javaslom vegyél egy Nokia Lumia 520, vagy ha több pénzed van, esetleg egy komolyabb Lumiát, de az 520 is tökéletes.
2014. máj. 20. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?