Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Okostelefont, de milyet?!

Okostelefont, de milyet?!

Figyelt kérdés

Üdv mindnekinek.

Segítséget szeretnék kérni tőletek. Szeretnék vásárolni egy android-os telefont, csak nem tudom milyet vegyek! Néztem Samsung galaxy ace de sokan azt írták,hogy eléggé rossz / állandóan lefagy..stb Az elképzelés az lenne,hogy árban megfelelő (max 20.000ft ig), viszonylag kicsi, egyszerű kezelhetőségű, és legyen rajta mobil net. Eléggé laikus vagyok ebben a témában, így hátha valaki tud benne segíteni.

Köszönöm szépen.


2014. máj. 26. 18:29
 1/8 anonim válasza:

Milyenre van pénzed? Ha van akkor samsung galax s4.

Ha nem nagyon akkor valami alcatel one touch

2014. máj. 26. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Maximum 20.000ft értékig mehetek el. Samsungba ilyen árkategóriába melyik fajta lenne a legelőnyösebb?
2014. máj. 26. 18:39
 3/8 anonim ***** válasza:
egyik se...samsungban a galaxy s és note sorozaton kívül nem túl sok jót lehet elmondani még középkategóriában sem, nem hogy alsókategóriában. ennyi pénz körül én inkább valami lumiát ajánlok, mondjuk 520, esetleg 525, az mégjobb, bár az is inkább 30ezer, de annál nagyon nem sok jobbat találsz ebben a kategóriában.
2014. máj. 26. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Galaxy ace 2? Ez elég jó nem? mármint az árához képest...
2014. máj. 26. 19:03
 5/8 anonim ***** válasza:
inkább a lumiák valamelyike... sokkal stabilabb a rendszer (wp8/8.1) mint az android :D
2014. máj. 26. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
20ezerért én inkább kerülném az Androidot.Ennyiért Lumia 520 a best buy.Ha Android akkor minimum egy Galaxy Ace 3 LTE vagy egy Xperia L.
2014. máj. 26. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
20 ezerért csakis Lumia 520!
2014. máj. 26. 19:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

20ezerért ne vegyél sztem okostelefont.

Csak a baj lenne vele.