Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Felbonthatom a szerződést a...

Felbonthatom a szerződést a T-mobillal ha még nem telt le a hűségidő?

Figyelt kérdés

Van még 1év garancia a telefonomon nemrég meghibásodott a kamerája eddig 3szor voltam bent vele a szervizbe abból kétszer szoftvert frissítettek utána harmadszorra kicserélték a kamerát,de még mindig fenn áll a hiba. Most megyek be negyedszer és kicsit bosszantó mivel oda-vissza 100km az út a szervizig és ez nekem már elég drágába van szóval ha nem hajlandóak kicserélni a garanciális készüléket felbonthatom a szerződést velük?

Vagy mit tegyek írjak a panaszkönyvbe? vagy mennyek a fogyasztóvédelemhez?



2014. júl. 9. 21:50
 1/10 Zakathol ***** válasza:
Fel. Ha kifizeted a szerződésben aláírt kötbért. De az meg több mintha kb 30x megjárnád még a szervizt oda-vissza.
2014. júl. 9. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
83%
Miért te rohangálsz a szervizbe? Add be T-mobilba, aztán küldözgessék ők a szervizbe.. amúgy milyen márkájú telefon, hol ilyen trehányak?
2014. júl. 9. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Pécsre a t-mobilba hordom és sony xperia l a tipusa
2014. júl. 9. 22:29
 4/10 anonim válasza:
a szervizbe adj be csere kerelmet mikor mondod mi a hiba, a szerzodes felmondasa tobb mibt 20ezer ft kotber sajnos,en hivtam mar hasonlo ugybe a fogyaszto vedelmet,jo dolgokat mondanak,kerj toluk tanacsot
2014. júl. 9. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2014. júl. 10. 00:09
 6/10 A kérdező kommentje:
Ja és még egy dolog megnéztem a t-mobile oldalát ás nem lehet már egyáltalán kapni a sony xperia L -t akkor mire cserélik ki nekem?
2014. júl. 10. 00:15
 7/10 anonim válasza:
hasonlo arfekvesure.
2014. júl. 10. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 bp1985 ***** válasza:
Bármire. Ha olcsóbb, akkor pénzt nem kapsz vissza, ha drágább, akkor rádobod a fennmaradót.
2014. júl. 10. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

Érdemes elkülöníteni a telefonkészülék megvásárlását és a hűségidős szolgáltatási szerződést jogi értelemben.


Önnek a készüléke hibásodott meg, ezért még nem érdemes felbontania a szerződést, hiszen a telefonkészülék valószínűsíthetően rendeltetésszerűen működik, a kameráját leszámítva. A jótállási időn a kereskedő oldalán áll a bizonyítási teher, kötelessége minden alkalommal kezelni az Ön kifogását, és a terméket rendeltetésszerű, hibátlan állapotra hozni. Amennyiben a hiba - mint jelen esetben - már sem javítással, sem alkatrészcserével nem orvosolható, úgy Önnek joga van következő szavatossági jogát érvényesítenie, vagyis a készülék teljes cseréjét kérnie.


Amennyiben nincs ugyanolyan készülék, mint az eredeti, úgy nem köteles elfogadni más fajta készüléket, hanem árleszállítást érvényesíttethet (az eredeti készülék vonatkozásában), vagy elállhat a szerződéstől. Ha a készülékkel egyidejűleg kötött előfizetői szerződést, akkor arra való hivatkozással, hogy a kereskedő részéről lehetetlenült el a teljesítés, Ön érvényesen lemondhat az előfizetésről. Ha az előfizetés kötbér nélküli felmondásában nem tudnak megegyezni, úgy érdemes a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz ( [link] fordulnia panaszával, vagy az ingyenes békéltető testületi eljárást választania.


Üdvözlettel: NFH admin1

2014. júl. 10. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen!
2014. júl. 10. 22:15

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!