Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha a mobiltelefon szerviz már...

Ha a mobiltelefon szerviz már a hatodik héten sem hajlandó visszaadni a telefonomat, mit tudok tenni?

Figyelt kérdés
Egy sportsérülés következtében (biciklis esés) - ripityára törött a telefonom érintőképernyője, amit az első adandó alkalommal a szerviz ki is cserélt 50 ezerért. Mivel rossz ragasztóval rögzítették az új érintőpanelt, ami egy hét múlva levált a telefonról, újból vissza kellett vinnem, ráadásul hardver problémásan. Amikor 2 hétre rá visszakaptam, azt tapasztaltam, hogy ugyanazzal a rossz ragasztóval próbálták újra rögzíteni (emiatt újból levált az érintő panel), a hardver hibával viszont egyáltalán nem foglalkoztak. Újból visszavittem. Most már hatodik hete, hogy javítják a telefont, és minden héten semmitmondó ígéreteket kapok, hogy majd a jövőhét közepén talán jöhetek érte... most még csak azért nem, mert nem érkezett meg a jó ragasztó... Az a kérdésem tehát, hogy mit tudok, mit lehet tenni ilyenkor? Fenyegessem meg őket azzal, hogy feljelentem a céget a fogyasztóvédelemnél? Adjak ultimátumot nekik, hogy eddig és eddig vagyok hajlandó várni? Ti ezt hogyan reagálnátok le?

2014. aug. 7. 23:42
 1/3 Clairvoyant ***** válasza:

Ha sony szervíz, lehet tudok segíteni, írj privátban.


Egyéb esetben pedig azt tudom mondani, hogy (bár embertelenül nehéz) UDVARIASAN, de határozottan kérd a vezető technikust vagy a részlegvezetőt, ők elég jól tudják kezelni ezeket a problémákat. Ha megjavítottnak ítélték a telefont, és te kifizetted, arra garancia jár, a fogyasztóvédelmet pedig egyik vezető sem szereti...

A hibás javításra nem tudok mit mondani, a saját tapasztalataim alapján azonban hozzátenném, hogy a nyári aktív életmódnak köszönhetően rengeteg árajánlatos telefon érkezik be (5-6x annyi, mint szokott), ezért a szerviz lemaradásba kerülhet, ez sajnos benne van a pakliban.

2014. aug. 8. 00:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Ahogy elso irja a fogyasztovedelem emlegetese gyorsithat a dolgokon szerintem... amugy megkerdezhetem milyen telefon? 50-ert egesz jo telokat lehet kapni mar + meg azt mondod mas hibaja is van, nem lett volna jobb venni egy masikat?
2014. aug. 8. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat, tanácsokat! :) Azért nem akartam új telefont venni a mostani helyett, mert már a megvételekor jóval többe került 100 ezer forintnál, másfél évig spóroltam rá, és idáig nagyon meg voltam elégedve vele. A telefon nem Sony, hanem Nokia, de köszönöm szépen a felajánlást :)

Még ma (pénteken) sem kaptam visszajelzést, így pedig már a hetedik hétbe fogunk beletorkollni. Állítólag a hardveres probléma ki van javítva (netes fórumok szerint az elsőre rosszul berakott cserélt panel nyomhatta a közelség érzékelőt), így már csak a ragasztás maradt hátra, de erre is külön heteket kell várni, ami érthetetlen, még akkor is, ha sok a beérkezett javítandó telefon. Idáig is türelmes, és udvarias voltam, de lehet, hogy épp ez volt a gond, mert úgy látszik ott az a hozzáállás, hogy "ha nem elég határozott fellépésű, akkor hadd várjon szegény bolond. Nem ráér?"

2014. aug. 8. 23:44

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!