Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vodafone - mobilinternet?

Vodafone - mobilinternet?

Figyelt kérdés
Előfizetéses vagyok, a szerződésben az áll, hogy ha elfogy az adatforgalom, lecsokkentik a sebességet. Előző hónapban így is volt, most mikor tegnap elfogyott, mintha kikapcsoltak volna: Ha beirok valamilyen webcimet mindig a Vodafone honlapjarabiranyit hogy elfogyott azbadatforgalom:/ Hivjam fel őket, vagy mi lenne a megoldás?

2014. szept. 17. 06:29
 1/3 anonim ***** válasza:

Hívd fel őket!

Ingyenes.

2014. szept. 17. 07:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Az ügyfélszolgálatot nehogy felhívd, majd mi kitaláljuk, hogy miért nem szolgáltat a voda.
2014. szept. 17. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 Neuhauser László ***** válasza:

Átirányít, hogy elfogyott az adat

Ott kiválaszthatod a PLUSZ ADAT VÁSÁRLÁSÁT, vagy azt, hogy

"Továb netezek lassítással" vagy ilyesmit, ezután nem iányít ide többet

2014. szept. 17. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!