Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Nem sikerült kapcsolódni az...

Benedek Kristóf kérdése:

Nem sikerült kapcsolódni az App Store-hoz! Most kaptam iPhone 6 plus-t és ezt írja ki! Mit kell ilyenkor tenni?

Figyelt kérdés

2014. nov. 21. 18:25
 1/9 anonim ***** válasza:
Mit ír ki?
2014. nov. 21. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
ezt: Nem sikerül kapcsolódni az App Store-hoz. Próbáltam Wifi-vel is meg mobilnettel is, de nem jött össze, találtam a neten egy olyat, hogy lehet hogy rossz időzóna van beállítva, de nem az volt a problémája.
2014. nov. 21. 18:39
 3/9 anonim ***** válasza:
van apple ID beállítva?
2014. nov. 21. 20:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
Van :/
2014. nov. 22. 01:12
 5/9 anonim válasza:
Nekem is ugyan ez a problémám, de nekem i5-tel. Találtál már valami megoldást?
2014. dec. 12. 02:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Uj apple id-t kellett csinalnom, azzal belepett
2014. dec. 13. 09:31
 7/9 anonim válasza:
nekem olyat ír ki, hogy Application Timed Out. Épp azután hogy bejelentkeztem az Apple ID-mmel!
2015. márc. 18. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
Nekem is az segített, hogy új Apple ID-t csináltam. Legalábbis frissítettem a jelszavam.
2017. szept. 8. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim válasza:
Nekem is ez volt iPhone5-ön azt csináltam rámentem a beállításoknál az appstore-ra kijelentkeztem majd újra be és jó lett :)
2017. szept. 8. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!