Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért ilyen a Blue Mobile...

Miért ilyen a Blue Mobile ügyfélszolgálata?

Figyelt kérdés

Nincs vezetékes számuk. Tud valaki esetleg ilyet?

(Külföldről nem igazán előnyös őket mobilon hívni, mert baromi sok a várakozási idő.)


Kizárólag lakcímre küldenek levelet, ami ha nem ott lakik az ember (hanem pl. külföldön), akkor csak megbonyolítja a dolgokat. Levelezési címre nem küldenek semmit (még akkor se, ha az magyarországi cím).


E-mailben érdemleges választ nem adnak vagy egyáltalán nem válaszolnak. Értsd: kakálnak rá, hogy írtál nekik.


S ez csak pár dolog azok közül, ami miatt megérdemelnének egy pár tockost.



2015. febr. 11. 13:30
 1/2 anonim ***** válasza:
55%
Te új mazsola vagy, ugye? Az ügyfélszolgálatok védőpajzsként állnak a cég és az ügyfél közé, hogy ne zaklathasd őket a pénztalicskázás közben. Ha esetleg úgy tűnik, hogy érted vannak, azt is csak azért teszik, hogy a zavartalanul fizethess nekik.
2015. febr. 11. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszi zoligyerek! Új megvilágításba helyezted az ügyfélszolgálat mibenlétét. Bár azért feltételezem azért, nem ez az egyedüli funkciójuk.
2015. febr. 14. 13:35

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!