Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a legfontosabb nektek, ha...

T-pac kérdése:

Mi a legfontosabb nektek, ha bementek a hibás mobiltelefonotokkal egy szervizbe?

Figyelt kérdés
Milyen mobiltelefonokhoz kapcsolódó termékek keltenék fel a figyelmeteket egy mobiltelefon üzletbe?

2015. máj. 7. 08:40
 1/7 anonim ***** válasza:
Ennek nagyon közvélemény kutatás szaga van! Ha pedig mégsem: Nekem az a legfontosabb, hogy a lehető legrövidebb időn belül, kedvesen, nem kioktatóan, szakértelemmel javítsák meg a telefonomat. A kapcsolódó termékek csak akkor érdekelnek, ha én keresem azokat.
2015. máj. 7. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Pontosan ahogy az elözö írta ,pontosan,gyorsan szakszerüen ès viszonlag normális vs olcso árakon dolgozon.ès legyen udvarias kedves .kapcsolt termèkek nem èrdekelnek
2015. máj. 7. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
kijelzővédő fólia, de valami normális, mint az xpro
2015. máj. 7. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Az, hogy szakszerűen, becsületesen javítsák meg, ha szükség van rá, biztosítsanak valami cserekészüléket (másnak lehet szüksége lenne rá, nekem sose volt), valamint normálisan beszéljenek velem, és kapjak tájékoztatást arról, hogy mi volt a pontos hiba, és mit csináltak ők. Ezek alap elvárások szerintem mindenkinél.


Azt viszont mindennél jobban rühellném, ha elvinném a hibás mobiltelefonomat javításra, és elkezdenének rám tukmálni mindenféle ócskaságot, hogy vegyem meg.

2015. máj. 7. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Háát..jártam egy neves márka szervízében..egy ritka, ráadásul drága telefont mutattam, mi a probléma..amikor egymást hivogatták, hogy nézdmegmájózsiteis,láttam, hogy jobb máshová vinni..kiderült, hogy ők is elküldik Budaörsre..aztán érdeklődjek.

és nem is köszöntek..senki..


kapcsolódó termék az volt..de minek?

2015. máj. 8. 07:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Én is így gondolom, ahogy leírtátok. Nemrég voltam egy magán szervizben és minden lehetőséget elmondott, még mielőtt belenézett volna telómba és mondta, hogy nem kell egyből a legszörnyűbb dolgokra gondolni. Nagyon korrekt volt. Mindent megosztott velem, az alkatrész árát és olcsó volt a munkadíja is. Nagyon meg voltam elégedve vele. Viszont én is voltam már olyan szervizben ami neves és hót bunkó volt mindenki és ennek tetejébe még szerintem egy kijelzőfóliát se tudtak volna feltenni.
2015. máj. 8. 08:17
 7/7 anonim válasza:
ezek nem igazak a Budaörsi Samsung szervízre
2015. máj. 16. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!