A szerviz tud vele valamit kezdeni?
2014.november. 4.-en kaptam egy Sony Xperia m2-ot.(2 éves garancia van rá.)
2014.nov.11.-en került először szervizbe, mert egyszer csak lefagyott a képernyő, és kikapcsolt, töltőre nem reagált, semmi. 2 hétig ültek rajta, küldtek egy smst, hogy még nincs kész, úgyhogy olyan december első napjai körül kaptam vissza. A srác boldogan magyarázta, hogy most már jó lesz, szoftvert frissítettünk. Mondom oké.
Egy darabig hibátlanul működött. Aztán május elején gondolt egyet, először 90%-ról leugrott 30%-ra, aztán nem töltött fel, csak 40%-ig, szóval megint szerviz, megint 17-20 nap.
Megint boldogan közlik, hogy szoftvert frissítettünk, meg kaptam hozzá egy új adatkábelt..
A mostani probléma szimplán az, hogy 10 óra alatt 22 %-ot töltött fel, kikapcsolt állapotban.
Szerintem egyértelmű, hogy az akkumulátorral van baj, de mivel az beépített nem tudok bele újat venni, ezek meg lusták ahhoz, hogy megnézzék, inkább megoldják egy szoftver frissítéssel, ami kitart pár hónapig..de most őszintén? Hétfőn viszem vissza harmadjára ezt a nyomorult telefont, még majdnem 1,5 év garancia van rá, ha 15* viszem vissza, 15* frissítenek szoftvert?
Szóval a kérdésem, vajon történhet valami érdemleges,vagy megint szoftvert frissítenek?:) rég
Szia! Hát, sajnálom, hogy így jártál, én nem igazán szeretem ezt a telefont,de mivel még 1,5 évig fizetgetem..Legalább használni lehessen.
Köszi a válaszod, ha érdekel majd megírom mi lett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!