Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Micro SDHC kártya garanciális...

Micro SDHC kártya garanciális cseréje lehetséges?

Figyelt kérdés
2012-ben vásároltam egy SanDisk márkájú micro Sd kártyát a helyi Tesco áruházból.5 év garancia van rá...hivatalos forgalmazó pedig a Hama kereskedelmi KFT. A kártya tönkrement tavaly,én visszavittem a helyi Tescoba.A vevőszolgálati pultnál azt mondták:ők ezzel nem foglalkoznak,keressem a gyártót.Természetesen a blokkja megvan.Nem tudom mit tegyek?Kérjem a vásárlók könyvét,menjek a fogyasztóvédelemhez?Azt gondolom,a vásárlás helyére kell visszavinnem a meghibásodott terméket.Valaki tud erre megoldást?

2015. júl. 22. 07:40
 1/6 anonim ***** válasza:
A HAMA kft.-t miért nem keresed meg?
2015. júl. 22. 08:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 bp1985 ***** válasza:
Elmondták, hogy mit kell tenned...
2015. júl. 22. 09:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Bár a törvény lehetővé teszi a vásárlás helyén a garancia érvényesítést, de nem szerencsés.

A legtöbb eladó hely másod vagy harmad forgalmazó, gondolj utána, ott se hozzáértő ember, meg semmi nincs az elbírálásra annak jogosságára. És akkor még neki kell eljuttatni a forgalmazóhoz.. Postaköltség, tennivaló stb.

Szóval, ha lehet elhajtanak...

Anélkül meg nem cserélhet, mert akkor bukja az értéket.

Akor is, ha cserélne és ő küldi vissza a forgalmazóhoz, az meg mondjuk megállapítja, hogy rosszul formázták vagy valami hasonló és viszaküldi azzal, hogy jó, de eladni már nem lehet.

Az eredeti forgalmazó (Hama) tud reklamálni akitől vette.

2015. júl. 22. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
#2 -től kérdezem:a saját költségemen keressem a gyártót,esetleg forgalmazót?Én úgy tudom,a vásárlás helyére kell visszavinni a garanciás terméket.Vagy rosszul tudom?Akkor miért az 5 év garancia,ha még nekem kell utánajárnom,a -szerintem - hibás teljesítésnek?
2015. júl. 22. 22:56
 5/6 anonim ***** válasza:

Féligazságokat írsz..

Nem KELL, hanem a vásárlás helyére is LEHET visszavinni a terméket, bár a gyártói garancia ezt felülírhatja.

És a törvény: igen, minden 10kg-nál könnyebb termék visszajuttása és költsége a vevőt terheli.

És az 5 év garanciának ehhez nincs köze, az 1 évesre is ugyanúgy igaz.

Még kimozdulni sem kell, első körben már a írtam volna a HAMA Kft.-nek emailt. Amúgy Bp. 18. ker. Hogy válaszolnak-e és mit, azt nem tudom, de ez lenne az első nálam.

Semmibe nem kerül, max. 2 perc...

Megtetted??

2015. júl. 23. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Ha nem akarsz utánajárni a saját költségedre, akkor vegyél egy újat. 8 gigás kártya 2 ezer forint körül van most. Én biztos nem erőltetném ezt a garanciát, főleg, ha neked ekkora nyűg.
2015. júl. 23. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!