Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A mai nap folyamán voltam a...

A mai nap folyamán voltam a telenornál és a régi tarifámat váltottam egy új tarifára egy telefonvásárlással összekötve. Az sms meg is jött hogy a tarifaváltás megtörtént a baj csak az hogy nincs internet a készüléken. (? )

Figyelt kérdés
Az előző csomagban is volt internet és ebben is tehát elvileg kéne lennie netnek. A hozzáférési pontokat már állítottam és akkor sem lett jó. sőt küldtek telenortol egy mms-t egy telepítővel azt is megcsináltam és az sem segített.Valaki találkozott hasonlóval már? A válaszokat előre is köszönöm.
2015. júl. 27. 19:27
 1/8 Neuhauser László ***** válasza:
Állíts be mindent, majd ki-be kaocs, és elvileg menni fog
2015. júl. 27. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Már próbáltam azt is de semmit nem segített.
2015. júl. 27. 19:46
 3/8 anonim válasza:
A cégemnél mindenkinek Telenoros a céges telefonja, mert velük kötöttem szerződést. Néha előfordulnak problémák én ilyenkor be szoktam menni az egyik üzletükbe és mindig megoldják a problémát. Neked is ezt tudok ajánlani, hogy menny be hozzájuk.
2015. júl. 27. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Igen én is ezt fogom tenni, csak gondoltam ha valaki tudja a megoldást akkor nem fárasztom ott az ügyintézőt. De lehet hogy olyan probléma van amit csak bent tudnak megoldani. :)
2015. júl. 27. 19:50
 5/8 anonim ***** válasza:

XDD Akár én is feltehettem volna a kérdést... Pont a tegnapi napon mentünk be anyummal, smarttarifa 1-ről MyTariff XS-re váltottuk az enyémet, illetve 0Ft-ért elhoztunk nekem egy Sony Xperia E4-et, meg anyum is váltott ugyanerre a csomagra, csak ő Samsungot hozott el, neki ment a net, nekem meg nem.. (pedig pont nekem kellene, mert ő nem használja) Felhívtam a 1220-at, azt mondták a SIM kártyám csatlakozott fel rossz helyre, háttércsoportnak elküldi és max. 3 munkanapon belül

orvosolják. De ezt nagyon összehoztuk... Ugyanazon a napon cseréltünk csomagot meg telefont és ugyanaz a hiba van mindkettőnknél.. :DD

2015. júl. 28. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Az haggya ám de én is ugyan ezt a tarifaváltos combot csináltam csak én samsung galaxy core primeot vettem am ezt akkor is orvosolják ha nem hívod fel őket és hívásnál melyik menüpontot kérted?
2015. júl. 29. 08:49
 7/8 anonim ***** válasza:
Ezt nem mondod komolyan... Xddd anyum olyat vett magànak. Alapból nem tudom, hogy orvosolják-e, én mindig a 2 --> 0 menüpontokat nyomom, mindegy miért hívom őket.
2015. júl. 29. 19:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Mindegy holnap bemegyek hozzájuk személyessen :) köszönöm az eddigi segítségeket. Sziasztok.
2015. júl. 30. 00:50

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!