Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telekom: adatforgalma elérte...

Telekom: adatforgalma elérte a 80%-ot?

Figyelt kérdés

Sziasztok

Az imént kaptam egy SMS-t ezzel a szöveggel:

Tisztelt Ügyfelünk! Tàjékoztatjuk, hogy adatforgalma elérte a csomagjàban foglalt mennyiség 80%-àt. Üdvözlettel: Telekom


Megnyitva a Telekom alkalmazását ez tárul elém

[link]


Move M díjcsomagom mellé egy NetPlusz XL társul ami 3GB, így jön ki a 3.5GB.

Oké, az alap csomagnak tényleg elértem a 80 százalékát, de eddig akkor se kaptam SMS-t ha az egész 3.5GB-nek túlléptem a 80%-át, nemhogy külön csak az alap díjcsomagnak.


Most akkor mivan, rosszul mutatja az app, hogy igazából mennyi netem van?


Tudom tudom, ügyfélszolgálat, majd reggel felhívom, csak hátha volt már ilyesmi itt valakivel.



Előre is köszönöm.



2015. aug. 15. 23:51
 1/2 anonim ***** válasza:
Pedig szemmel látható, hogy a Move M-nek már a 80%-a megvan, emiatt küldték az smst..
2015. aug. 16. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Igen annak tenyleg, viszont a kiegészítő csomagomba még bele se kezdtem.

Ezért furcsálltam

2015. aug. 16. 11:09

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!