Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogy működik a Telenornál ez...

Hogy működik a Telenornál ez az 5 napos cseregarancia? Mit kell bevinni a készüléken kívül? Dobozt, töltőt is?

Figyelt kérdés
pénteken vettem egy Lumia 535-öt, de egész hétvégén azt csinálta, hogy kikapcsolt, majd újra bekapcsolt és kérte a pin-kódot. Kb 1,5-2 óránként csinálja, ezért szeretném kicseréltetni. Valaki felvilágosítana h ez hogy működik ez a csere? Köszi!

2015. szept. 13. 18:09
 1/2 anonim ***** válasza:

A vásárolt készülék 3 munkanapon belül meghibásodott, hogyan cserélhetem ki?


Az értékesítést követően 3 munkanapon belül meghibásodott készülék cseréje bármely Telenor értékesítési ponton kérhető. Amennyiben a telenor.hu-n vagy a telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vásároltál, akkor telefonos ügyfélszolgálatunkon az ingyenesen hívható 1220-as számon kérheted a cserét.

Felhívjuk figyelmedet, hogy kizárólag abban az esetben végezhető el azonnal a csere, amennyiben a hiba a csere helyszínén tapasztalható és az a rendeltetésszerű használatot akadályozza! Ellenkező esetben bevizsgálásra és javításra adhatod le a készüléket.

2015. szept. 13. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
köszi! hát nem tudom hogy menni fog e így, mert két "hibásodás" között eltelik "egy kis" idő.. :/
2015. szept. 13. 18:24

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!