IMEI-kód, T-Mobile, Samsung, és sok-sok dráma. Mit tehetek?
Áprilisban vettem egy telefont az EliteGSM-ből, fél évig hibátlanul működött. Múlthéten egyszercsak kiírta hogy Csak segélyhívás lehetséges, nincs mobilnet, stb. Gondoltam, a SIM kártya. Újraindít, beír, ugyanaz. Akkor elmentem a T-Mobile-ba, de a Sim kártyám működött egy másik készülékben, utána a Samsung-ban RF teszten hibátlanul szerepelt a mobilom és éppen ott tartottam, hogy felkötöm magam, amikor a Samsungos szervízben dolgozó csávó megjegyezte, hogy van ez az IMEI kód. Ő azt tippelte, hogy lehet, hogy a telefonom alapból használt volt, csak eladták az EliteGSM-nek és az előző tulaj nem fizetett valamit az ő szolgáltatójának, ami mostanra megért és letiltották.
Egy kis adalék, hogy felmentem az imei-number.com, vagy valami hasonló weboldalra, ahol a beírás után (#*06# kóddal) kiírta a rendszer, hogy "IMEI NUMBER IS VALID".
Na. Ilyenkor mit tehetek?
Mobiltelefon Webáruház
Keressen Bennünket Telefonon: +36 20 / 566-2200
felhívod őket és magyarázatot kérsz, legközelebb meg nem ilyen szürkeimportos fost veszel
El kell kezdeni nyomozni imei alapján, hogy hol mikor és ki használta a készüléket. Legközelebb ellenőrizhető helyről vegyél telót. Úgyis háríta
Ni fognak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!