Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a teendőm? Telenor, a...

Mi a teendőm? Telenor, a többi lent

Figyelt kérdés

Tegnap kaptam vissza a szervizből a telefonom. A baja az volt,ami miatt elküldtük,hogy amikor be volt dugva töltőre,akkor a bal alsó érintő gombot nem érzékelte(ami az alkalmazások 'kidobálására' szolgál, valamint az,hogy sok helyen nem volt térerőm. Visszaküldték,elvileg szoftverfrissítettek és vmilyen alkatrészt cseréltek benne, de ugyan olyan,mint volt. A másik gondom,hogy nincs már 'pofám' bemenni megint,hogy nem jó a telefon,mert amikor a cserekészüléket adták,vissza kellett mennem másnap,mert használhatatlant adtak, telefonálni nem lehetett rajta, aztak egy másikat.

Most szerintetek mit tegyek? Szeretem ezt a telefont (samsung galaxy core prime) és nem szívesen válnék meg tőle.

Ezt ,hogy nem működik az a gomb,azóta volt,mióta magától wifin keresztül elkezdte letölteni magának az új szoftvert(5.0.2.)

Köszi a válaszokat.


2015. nov. 12. 09:34
 1/6 Tengor ***** válasza:
Persze, hogy vidd vissza! Nehogy már te érezd magad kellemetlenül ha ők végeznek félmunkát!
2015. nov. 12. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Igen,csak nagyom kellemetlen,hogy ha bemegyek az üzletbe, és azt látod rajtuk,hogy jajj ez az ember már megint itt van.....
2015. nov. 12. 09:59
 3/6 Tengor ***** válasza:
Nem kellene menned, ha elsőre is jó munkát végeznek.
2015. nov. 12. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 Tengor ***** válasza:
Sőt jobbat tudok: menj be te is úgy az üzletbe, hogy "jaj már megint ide kellett jönnöm" :D
2015. nov. 12. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Akiknek kellemetlenül kéne érezniük magukat, azok ők, nem te. Ő a szolgáltatód. A feladata, hogy díj ellenében szolgáltasson. Látszólag nem szolgáltat, legalábbis nem úgy, ahogyan kellene, viszont te ugyan úgy fizetsz. És még te érezd cikinek? Na nehogy már. Vidd vissza, mond, hogy most kaptad, ugyan olyan rossz, vagy cseréljék ki, vagy csinálják meg most már normálisan, vagy vándorolsz át másik szolgáltatóhoz. És adjanak egy normális cserekészüléket, ne egy olyan sz*rt mint múltkor. Sajnos magyarországon kultúra ez, hogy az ügyfél semmibe van nézve.
2015. nov. 12. 11:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Köszi mindenkinek, most normálisak voltak velem, mert nem az az eladó volt bent, akinél először voltam. Visszaküldték, azt mondták, hogy ha ez a telefon gyári hibás, tehát nem javítható, akkor kötelességük kicserélni. Amúgy meg szerintem semmit nem csináltak vele először. A kamera alatti csavart félig kicsavarták azt' úgy hagyták.... Jó kis munka.
2015. nov. 12. 18:44

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!