Mi a teendőm? Telenor, a többi lent
Tegnap kaptam vissza a szervizből a telefonom. A baja az volt,ami miatt elküldtük,hogy amikor be volt dugva töltőre,akkor a bal alsó érintő gombot nem érzékelte(ami az alkalmazások 'kidobálására' szolgál, valamint az,hogy sok helyen nem volt térerőm. Visszaküldték,elvileg szoftverfrissítettek és vmilyen alkatrészt cseréltek benne, de ugyan olyan,mint volt. A másik gondom,hogy nincs már 'pofám' bemenni megint,hogy nem jó a telefon,mert amikor a cserekészüléket adták,vissza kellett mennem másnap,mert használhatatlant adtak, telefonálni nem lehetett rajta, aztak egy másikat.
Most szerintetek mit tegyek? Szeretem ezt a telefont (samsung galaxy core prime) és nem szívesen válnék meg tőle.
Ezt ,hogy nem működik az a gomb,azóta volt,mióta magától wifin keresztül elkezdte letölteni magának az új szoftvert(5.0.2.)
Köszi a válaszokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!