Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Alábbi iPhone-frissítési...

Alábbi iPhone-frissítési hibára létezik megoldás, ami nem igényel szervizes beavatkozást?

Figyelt kérdés

Természetesen azon kívül, hogy vegyek új telefont.


Szóval az történt, hogy egy sima iPhone 5 készüléken akartam frissíteni az iOS-t 9.2-re, de a folyamat valamiért megszakadt menet közben. Az iTunes már letöltötte a 9.2-t és el is kezdte frissíteni rá a telefont, ezt követően történt a hiba. Az iTunes végül nem írt ki semmit, csak hogy nem sikerült, én pedig kihúztam a telefont. Valószínűleg itt ronthattam el, vagy nem tudom.

Vissza akartam dugni, hogy újrakezdjem a frissítést, és akkor vettem észre, hogy ott ragadt a telefon valahol félúton a hibás frissítési folyamatban, vagy legalábbis gondolom, hogy ez történhetett.

A számítógép egyáltalán nem reagál a telefon jelenlétére. A Windows adja ugyan a hangjelzést fel-lecsatlakoztatáskor, de látni már nem látja, mit dugtam rá, és az iTunes se látja a telefont. A telefon viszont ezt a képernyőt mutatja folyamatosan: [link]

Akkor is ez a kép jelenik meg, ha csak simán konnektorba dugom, meg akkor is, ha számítógépre. A főkapcsolót hosszan nyomva tartva ki tudom kapcsolni, áramforrásra csatlakoztatva magától felvillan az Apple logo és utána jön ez a kép. Ha főkapcsolót hosszan nyomva, áramforrás nélkül kapcsolom be, akkor is ugyanez van és innen egyszerűen nem mozdul tovább semmi. Se a telefon, se az iTunes.


Az összes lehetséges/interneten talált hibaelhárítást végigcsináltam, újratelepítettem az iTunest, az Apple Mobile Device illesztőprogrammal nincs semmi hiba, de azért azzal is megcsináltam mindent, amit csak találtam, de egyszerűen semmi. Próbáltam DFU módban indítani, hogy nem érdekel már az se, ha elvesznek az adatok, csinálok egy tiszta telepítést a telefonon, de arra is csak ugyanaz történik, amit már írtam. A Windows pittyen, hogy USB-t dugtam rá vagy választottam le, de egyszerűen se az iTunes, se maga a Windows nem látja, mit dugtam rá, csak a telefonon jelenik meg az iTunes logós-csatlakoztatós kép.


Nem tudom, mit lehetne még tenni, ezért remélem, ti tudtok segíteni, mert így gyakorlatilag még egyszerű telefonálásra se tudom használni a készüléket.

A szervizeket azért szeretném elkerülni, mert a telefon egyrészt már nem is garanciális, ami érthető, hiszen egy hároméves készülékről van szó, amit én két és fél éve kaptam, másrészt nem a mobilszolgáltatómnál vettem, hanem kártyafüggetlenül kaptam (nem az USA-ból, sima magyarországi vásárlás volt), ezért ingyen sehol nem tudom megcsináltatni, pénzem meg őszintén szólva amúgy sincs nagyon rá, de most még a közelgő ünnepek is rontanak a körülményeken. Ezért gondolkodom mindenképp házi megoldáson, hátha van valami trükk.

Köszönöm szépe előre is a hasznos válaszokat.


Ja, ha esetleg számít, a számítógépen legfrissebb Windows 10 fut és az iTunes is a legfrissebb verzió.


2015. dec. 11. 13:16
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!