Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik nálam a...

Miért nem működik nálam a Telenor mobilfizetési szolgáltatás?

Figyelt kérdés

Valamit venni szeretnék mobilfizetéssel Google Playen, de olyan hibaüzeneteket kapok állandóan, mint:

-A mobilfizetés szolgáltatás nem áll rendelkezésre. Kérjük, próbálja

Kérjük, próbálja újra később, vagy vegye fel a kapcsolatot a

mobilszolgáltatóval!

-A szolgáltató elutasította a vásárlást.

Mitől lehet ez és hogyan lehetne megoldani a Telenor segítsége nélkül először? Android 4.4.2 KitKat, Telenor, Play 6.0.5. Ha valaki tud segíteni, az légyszíves szánjon rám egy pár percet, mert fontos lenne! Előre is köszönöm!



2016. febr. 14. 08:22
 1/4 anonim ***** válasza:
2016. febr. 14. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Sajnos még nem működik ez a szolgáltatás nagy általánosságban...

Nem telenor a hibás.

Asszem három cég fogadja a mobilfizetést,de nem emlékszem melyik...

Sajnos várni kell.

A kijelzőn ott virít, hogy mennyit fordíthatsz vásárlásra, de csak a mobillottót, a matricát, és a parkolást tudod fizetni.

2016. febr. 14. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Egyszer már fizettem vele pedig, de köszi! :-(
2016. febr. 14. 12:19
 4/4 anonim válasza:
Én is telenoros vagyok,
2016. febr. 14. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!