Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ilyenkor mit tesz a szolgáltató?

Ilyenkor mit tesz a szolgáltató?

Figyelt kérdés
Kötöttem egy 2 éves szerződést az eggyik szolgáltatónál, vásároltam telefont is. Ám most az utóbbi 2 hónapba nem volt egyáltalán hálózatom igy hivtam őket, irtam nekik, de semmi. 2 Hónapja alig 1 vonal hivni se tudok már ők semmit se tesznek, igy most felfügesztették a bérletemet mivel nem fizettem. Na most ezután aztmondják ők hogy tovább küldik a pénz behajtók felé, ilyenkor mi is történik pontosan nem értem.
2016. márc. 1. 21:21
 1/2 anonim ***** válasza:

Hmm, asszem a szerződés felbontás nem olcso,

de igazándibol nem kell fizetni, és váltani ha lehet.

ök meg pofázzanak azt amit akarnak, le kell sz@rni öket.

2016. márc. 1. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Sajnos úgy látom az a típus vagy aki veszít.

Ha gondod van, nem 2 hónapig kell várni.

Bemenni személyesen egy ügyfélszolgálati irodába és intézkedni. Lehet a levelet nem is jó helyre küldted azért nem válaszol senki. Hivatalos levelet ajánlva kell küldeni. Kapsz róla igazolást akkor is ha kézbesítették, akkor is ha nem. Ha a behajtásnál tart az ügyed az sosem egyszerű.

A fogyasztóvédelemnek írj vagy telefonálj, add elő a problémád. Ha ők nem tudnak segíteni, akkor gyűjtsd a pénzt mert kiadásaid lesznek.

2016. márc. 2. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!