Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mennyire jellemző az, hogy...

Mennyire jellemző az, hogy (garanciális) szervizelés során maradnak külsérelmi nyomok a telefonon, amennyiben szét kell szedni?

Figyelt kérdés

Természetesen tudom,hogy ez nagyban típusfüggő is,ugyanakkor múlik a szervíz igényességén.Egyáltalán egy komolyabb telefont,amelyiknek még a hátlapját sem lehet levenni szét lehet szedni maradandó nyomok nélkül,vagy ez szinte lehetetlen?


Gondolom néhányatoknak van erről tapasztalata is.


Előre is köszönöm válaszaitok!



2016. ápr. 21. 20:33
 1/3 anonim ***** válasza:
Megvannak rá a módszerek ha emiatt aggódsz.
2016. ápr. 21. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Csak nem mindig sikerül...

VOlt egy nyűgös Ericcsonom még a mobil korszak hajnalán, bő egyhavi fizumba került, 3 hónap alatt egy hétig volt nálam, első "javítás" után az oldalsó gombok nem működtek, viszont zörögtek a helyükön. Heéyből adtam vissza. Legközelebb az jó, de volt más baja, utoljára olyan volt az oldala (fém-gyöngyház jellegű), mintha bicskával nyitották volna ki, számtalan mély karcolás.

Nem írtam alá az átvételt, a Pannonos nagyarc meg leoltott, hogy részéről ennyi, a Pannon eddig is csak szivességet tett azzal, hogy elküldte szervizbe, vigyem ahova akarom, és azonnal írjam alá.

Biztonmsági őrrel kihivattam a márkabolt vezetőjét, és elmondtam, hogy a beosztottja úgy gondolta, dugjam fel a teledont magamnak. Mivel ő az én pénzemből él, ezt nem érzem jogosnak, szíveskedjék vele tisztázni a vevő, alkalmazott, munkakör, és egyéb hasonló fogalmakat.

A pénzt soron kívül visszaadták, a srácot helyből páros lábbal kirúgták.

SZóval ha nem olyan, amilyennek elképzelted, arra is van megoldás. Lényeg: ameddig kézbe nem vehetted, meg nem nézhetted, ne írd alá, hogy sérülésmentesenm, működőképesen, megjavítva átvetted. ha aláírtad, bukó, mert az nem a régi javítás folytatása, hanem új munkalap.

2016. ápr. 21. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

ez bizony szervíz, képzett munkatárs, és annak az igényességétől függ...

Nekünk csak olyan telónk van, amit otthon nem lehet szétszedni(illetve nem tanácsos)...

egy Sony Z1, és két LG G2..


ha igazi márkaszervíz, és ad magára, akkor a dolgozóit kiképzi a gyár által adott utasításokkal, videókkal a kifogástalan készülékkezelésre..


hogy ez sikerül-e, hááát nem tudom..

két éve parázok, mi lesz, ha aksit kell cserélni? mondjuk van még legalább két évem a cserékig, de engem is foglalkoztat a téma.


azt már olvastam, hogy a vízmentességet csak a Sony szakszervíz garantálja egy szétszedés után...


javaslom keresd meg a mobilaréna tesztek sorozatát, és azok végén ott van a telefonodról a fogysztók véleménye, sőt a szervizek munkájáról is..


hááát...érdemes beleolvasni.

2016. ápr. 22. 06:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!