Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Pénteken vásárolt telefont...

Pénteken vásárolt telefont vasárnap kaptam meg ajándékba. Bontatlan csomag, karcos telefon. Védőfólia nélkül? Bőv. Lent.

Figyelt kérdés
Ma, hétfőn szaküzletbe visszavittem, azt mondták nálam karcolódott, nincs bizonyíték, hogy úgy lett volna a dobozban, hisz ugye sajnos ott nem lett megbontva. Nem veszik vissza, nem cserélik be. A jog a szaküzletet védi ez esetben a vezető elmondása szerint. Van egy új és karcos telefonom. Van mégis valami kiút, vagy így jártam?
2016. máj. 30. 19:00
 1/6 anonim ***** válasza:
Először is nem őket védi jog. Nekik kell bizonyítani, hogy nem ilyen volt a telefon, amikor átadták neked. Semmiképpen nem szabad hagyni magad. Ha kell lehet független szakértő véleményét kérni. Emellett állíthatod azt is, hogy az egész család jelen volt a kibontásnál, és X tanú is látta, hogy karcos volt a telefon, és ezt bíróság előtt is hajlandók megerősíteni. Nem szabad hagyni magad.
2016. máj. 30. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Azt mondta az üzletvezető, sosem jártak így..ergo hazudok. Másrészt, azzal, hogy mi átvettük, elismertük, hogy rendben van a telefon.

Mit tegyek? A 3 napból mindenképpen ki fogok mostmár futni.

Ja és azt mondta, ha karcos, miért nem vittem be szombat reggel, akkor is nyitva voltak. Az, hogy mi délután bontottuk (ajándékként ugye), az már egyéni szociális problémám. De ő elbeszélget velem, dobjak fel egy témát (ezt már gúnyolódta), de akkor sem tud vele mit kezdeni.


MIT CSINÁLJAK????mIKOR , HOVA FORDULJAK? kI ÁLL MELLETTEM?

2016. máj. 30. 19:14
 3/6 anonim ***** válasza:

"kI ÁLL MELLETTEM?"


A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. Weboldaluk: [link]

Írj nekik levelet vagy az e-mail címükre, vagy a saját fórumukra. Részletesen, érthetően fejtsd ki a történteket, kérd ki a véleményüket, kérdezd meg mi a teendőd, milyen lehetőségeid vannak.

2016. máj. 30. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Írtam egy fórumra a fogyasztóvédelem oldalán, szakértő válaszol rovatba, de nem írtak választ. Nem tudom, a 3 napon túl lesz-e bármire lehetőség. Szerintem legjobban a lekezelő stílus zavar. Úgy beszéltek velem, mint valami utolsó senkiházival. Közölte velem az eladó gúnyos megjegyzéssel, hogy az ő telefonja 1 év után nem néz így ki, és ehhez a betonon kell végigdörzsölni, hogy ilyen legyen. Mintha én csináltam volna szó szerint. Hiába magyaráztam, hogy így vettem ki a dobozból...olyan nincs, ők csak hibátlan adnak el (holott fel sem bontják) és akkor rosszul szállítottuk, az a baj. akkor rákérdeztem ha a szállítás közben így megsérülhet, akkor nem lehet , hogy a boltig menet lett ilyen. Miért csak én szállítpom rosszul? Főleg, hogy előtte szerinte a betonon nem lehet ilyen karcos. Akkor most mi van. Ezután adta a vezetőt mert már nem tudott mit mondani, hát ő az a kedves-gúnyos-hjülyének nézlek stílus. Nem kell nekem utánajárni elmondja ő mi a jogom...eladni privát módon aztán bemenni hozzájuk venni egy jobbat.
2016. máj. 30. 20:21
 5/6 anonim ***** válasza:

"Nem tudom, a 3 napon túl lesz-e bármire lehetőség."

Ha jelezted a panaszod, onnan sínen vagy.

Akár személyesen, telefonon, email-ben vagy bármi más módon, de ilyenkor minél hamarabb jelezni kell a problémát. A bejelentéstől él a határidő.

2016. máj. 30. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Volt a férjem bent személyes. Vele addig jutottak, hogy mi leszedtük a védőfóliát. Férj nem volt jelen a kibontáskor, szóval el is hitte. Én délután tudtam velük beszélni telefonon, sajnos személyesen nem volt lehetőségem bemenni, akkor mondtam ezen nem volt védőfólia. Viszont való igaz, egy ragaccsal le volt zárva a doboz. De fólia nem volt a telefonon. Ekkor már azt mondták manapság nem tesznek rá fóliát. Kérdem én mennyire lehetetlen, hogy gyártáskor történt a karc? Dobozban semmiképen, mert olyan karcok vannak rajta, mintha vmin csúsztatták volna. Egyikönk telefonján sincs ilyen karcolás, pedig repkedtek ezek a telefonok zsebből ki pl. De ilyen "horzsolás" még a gyerek telefonján sincs.

Nem gond, hogy nincs írásbeli nyoma, hogy én panaszkodtam? Bár híváslitámon ott az üzlet száma, és a majd félórás beszélgetés, de ez ugye nem jelent semmit.

2016. máj. 30. 21:13

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!