Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem sikerült szolgáltató...

Miért nem sikerült szolgáltatót váltanom?

Figyelt kérdés
Telenoros vagyok. Bementünk a T-Home-ba, hogy átmejek ahhoz a szolgáltatóhoz, számhordozással, úgyhogy vettünk is Domino sim kártyát. A szerződés szerint ma már ez a sim lép működésbe, a régi pedig inaktiválódik. Ehhez képest a régi még mindig ugyanúgy működik, az újjal pedig nem is tudom bekapcsolni a telefonom. Elkéri a pin kódot, azt beírom, és elfogadja, utána viszont azt írja, hogy a telefon korlátozva, és hogy adja meg a hozzáférés kódját.

2016. máj. 31. 10:11
 1/2 anonim válasza:
Hívd fel a T ügyfélszolgálatát, hogy most mi van.
2016. máj. 31. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Gondolom kártyafüggő a telefonod...
2016. máj. 31. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!