Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telenor, MyMenu esetében...

Telenor, MyMenu esetében eltérő és kedvezőbb perccsomagokat kapok-e, ha különböző előfizetési címekre vagy nevekre regisztráljuk a családon belül a feltöltőkártyás előfizetéseinket, mint ha az összeset ugyanarra a címre/névre tennénk?

Figyelt kérdés

2 db dual sim-es mobilunk van, és egyelőre 3 telenor-os feltöltős SIM kártyánk. Ez utóbbiakból vegyesen a különböző családtagok nevein (és az előfizetések nem pont ugyanolyan néven futnak, amiatt sem, mivel közben névváltozás is történt, de nem volt még időnk ezt jelezni).


A fő kérdésem az tehát, hogyha a Telenor egy előfizetőhöz rendelten érzékeli pl. az említett 3 számot, akkor is különböző perccsomagokat ad (vagyis a megadott perccsomag kizárólag az adott számról való mindenkori hívás mennyiségétől függ csak)? Vagy pedig, ha különböző neveken futnak a Telenor-előfizetések egy családon belül, csak akkor ad számonként különböző tarifákat?


Meg vagyunk elégedve a MyMenu perccsomagjaival, de tapasztalataink szerint több (legalább 2) feltöltős SIM-kártyával lehet csak jól használni. Mert az adott heti keret lebeszélése után aránytalanul magasabb percsomagra vált szerintünk, ami nekünk már nem kifizetődő, mert annyit nem beszélünk.


Ezzel ellentétben, ha van 1-2 további MyMenu-s számod, akkor azokon különböző, így pl. alacsonyabb perccsomag nagyságú is akad, és akkor ezeket közül lehet a tényleges igényünk szerint válogatni (az pedig tökmindegy, hogy pl. hálózaton belül melyikünk hívja egymást).


Még egy kérdés, ezzel kapcsolatban: [link] :

"a fogyasztó az egy számlázási cím alá tartozó valamennyi előfizetés esetében elektronikus számla szolgáltatással rendelkezik": talán a Telenor azért ragaszkodik az említett elektronikus regisztrációhoz (e-komfort csomag kötelezettsége új előfizetés esetében) is egy számlázási cím alá tartozó valamennyi előfizetéskor, hogy az előbbiekben jelzett heti csomagváltási lehetőségeket kiszűrje/szűkítse (és emiatt büntet jelenleg 1000 Ft-ra /hó, ha ez nem teljesül):


Bocs, hogy kicsit hosszú voltam, előre is köszi a választ!



2017. jan. 9. 02:46
 1/4 A kérdező kommentje:
...Vagy pedig, ha *különböző neveken futnak a Telenor-előfizetések egy családon belül, csak akkor ad számonként különböző tarifákat? " itt a "*különböző lakcímenként futnak" is lemaradt, mivel a lakcímünk családi okok miatt nem teljesen egyezik meg, és amúgy sem élünk mind egy háztartásban
2017. jan. 9. 02:49
 2/4 anonim ***** válasza:

A kérdésedre igazán a szolgáltatódtól kapsz pontos választ. Ingyenes a hívás.

Az utolsóhoz csak annyit, hogy a nevemen két előfizetés van. Viszont a második más csomag, és a lányom fizeti, használja.

Az 1000 forint büntetés akkor jár, ha késedelmesen történik a fizetés. A lányom sajnos mindig késik, de az ezres bünti csak az ő számláján szerepel.

2017. jan. 9. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Nem. A MyMenu ajánlatok minden feltöltőkártyára mások, attól függően milyen gyakran és mekkora perccsomagot vásárolsz. Ezt nem befolyásolja semmi más, véletlenszerűen dobja ki a rendszer.
2017. jan. 15. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszi, én azért úgy tapasztaltam, a percforgalmam is befolyásolja. Minél többet beszélek, annál nagyobb választható csomagba tesz legközelebb. Aránytalanul nagyobba is néha, ami már nem éri meg.
2017. jan. 16. 10:49

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!