Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Dominos vagyok, ma szűnt meg...

Dominos vagyok, ma szűnt meg a netplusS díjcsomagom, viszont már előtte megrendeltem egy új mobilnetet. Régi net lejárt, az újat pedig nem tudom használni, fent van hogy 1Gb-ot használhatok el, de nem működik. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

2017. jún. 19. 15:29
 1/1 anonim ***** válasza:

"A 1430-as számon hívható lakossági ügyfélszolgálatunkon az alábbi lehetőségek közül választhatsz:


- Gyors önkiszolgáló ügyintézés

- Újdonságok, díjcsomagok, szolgáltatások és megrendelés

- Számlázás, egyenleg és hűségidő lekérdezése

- Hibabejelentés és műszaki beállítások"


Ez utóbbit ajánlom a figyelmedbe.

2017. jún. 19. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!