Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi lehet a probléma?

Mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés

Aktiválni szeretném a Telenor Klikk szolgáltatást. Ugye a 1750-es számra kell elküldeni a "KLIKK" szót amit meg is tettem viszont utána kaptam a Telenortól egy üzenetet, hogy "A megadott kódszó nem megfelelő. Kérjük, ellenőrizd az elküldött kódot és próbáld újra. Üdvözlettel: Teleneor" Erről az oldalról néztem amúgy: [link]

Mi lehet a baj?



2017. júl. 14. 17:25
 1/1 anonim ***** válasza:
Telefonos ügyfélszolgálat.
2017. júl. 14. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!