Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Visszakérhetem a telefonom...

Visszakérhetem a telefonom árát, ha javíthatatlan (nincs hozzá alkatrész)?

Figyelt kérdés
Bővebben: 2 hete adtam le a telefonomat szervizbe garanciás javításra, amihez nem érkezett alkatrész, valószínű nem is lesz. A csere sem opció, mert hivatalosan már nem forgalmazzák a készüléket. Olvasgattam egyes eseteket arról, hogy visszakérhető a telefon vételára. Ez minden esetben igaz?
2017. szept. 1. 18:05
 1/7 anonim ***** válasza:
10%

Olvasd el a bolt elállási jogait.

Általában/nálam 14 nap volt az elállási idő, bármilyen ok nélkül visszaadhattam.

Ha túllépted ezt az időintervallumot, akkor kicsit megszívtad kérdező. :/

2017. szept. 1. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:

nem minden esetben


ha kapsz egy jegyzőkönyvet/csereutalványt azon rajta lesz hogy típusazonos/nem típusazonos cserét kapsz, esetleg pénzvisszafizetést


amúgy az hogy már nem forgalmazzák, semmit se jelent, simán be tudják szerezni utána még fél- egy évig

2017. szept. 1. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
75%
Egy közeli ismerősömnek sem forgalmazták már a telefonját,nem kapta vissza a pénzét,hanem abban az árban kapott egy másik készüléket!
2017. szept. 1. 18:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
77%

A kijavítást vagy kicserélést a Polgári Törvénykönyvrõl szóló 1959. évi IV. törvény (Ptk.) 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelõ határidõn belül, a fogyasztónak okozott jelentõs kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. Minden esetben törekednie kell ugyanakkor arra a kereskedõnek (illetve megbízottjának, a szerviznek), hogy a kijavítás tizenöt (naptári) napon belül megtörténjen. Nem létezik azonban olyan jogszabályi rendelkezés, amely kimondaná, hogy ezen határidõ túllépése esetén hány nap múltán lesz jogosult áttérni egy másik szavatossági igényre (például cserére) a fogyasztó. Cserekészülék biztosítását a jelenlegi jogszabályok pedig sajnos nem írják elõ. A vételár visszatérítése sem kötelező, hanem azt a vásárlónak kell kezdeményeznie.

Tehát visszakérhető.

2017. szept. 1. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Nekem az 1 eves lenovom mikor elromlott,1 honap utan visszakaptam az arat.

Egybol kihoztam egy masik telefont,de igy is elobb kifizettek az arat,arrol kaptam papirt.majd utana fizettem a masik telefont.

Extremeben.

2017. szept. 1. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 Alex Fly ***** válasza:
Öcsém is így járt, a közel egy éves Xperia Z-jének tönkrement a hangszórója. Mivel nem javítható, így csere lett belőle. Az Xperia Z-t már nem forgalmazták, ezért választhatott az azonos árú, forgalomban levő típusok közül (így lett egy LG G2-je).
2017. szept. 2. 01:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
Na, kicserélték?
2022. dec. 31. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!