Miért hívott a Telekom, hogy le fog járna a kártyám, amikor tegnap töltöttem fel?
Szóval tegnap töltöttem a telefonomra és ugye akkor fél évig jó vagyok.
Ma meg hívtak a 06309303100 számról és egy gépi hang azt mondta, hogy 5 nap múlva le fog járni a kártyám. Megnéztem *102#-el, még fél évem van.
Most akkor mi van?
Ami számukra "pozitív" (bevétel növelési lehetőség) az automatikusan történik, mert ők a "figyelmes" szolgáltatók. Amiért cserébe már szolgáltatni is kell(ene) annak a rendszerben az átfutása "természetesen" sok időt vesz ám igénybe.
Az összes szolgáltató azt hiszi, hogy ő a "Hatóság", aki eldönti hogy nekünk mi kell, mi a jó. Mi csak ostoba "fizető automaták" vagyunk a szemükben.
Egyébként sz.rd le. Fél évig érvényes, és ezt vissza is igazolták. Innentől semmi dolgod, ne is törődj velük.
Még nem futott végig az összes rendszerükön hogy feltöltötted a kártyád.
Nekem is volt már olyan, hogy hűséghosszabbítás után pár nappal jött az e-mail hogy hamarosan lejár a hűségem.
Nem kell vele foglalkozni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!