Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért hívott a Telekom, hogy...

Miért hívott a Telekom, hogy le fog járna a kártyám, amikor tegnap töltöttem fel?

Figyelt kérdés

Szóval tegnap töltöttem a telefonomra és ugye akkor fél évig jó vagyok.

Ma meg hívtak a 06309303100 számról és egy gépi hang azt mondta, hogy 5 nap múlva le fog járni a kártyám. Megnéztem *102#-el, még fél évem van.


Most akkor mi van?


2017. okt. 11. 11:51
 1/4 anonim ***** válasza:
Üfi mit mondott, talán ott kellene kérdezősködni
2017. okt. 11. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Mi lenne? Fél évig jó vagy, a rendszerük meg vacak.
2017. okt. 11. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Ami számukra "pozitív" (bevétel növelési lehetőség) az automatikusan történik, mert ők a "figyelmes" szolgáltatók. Amiért cserébe már szolgáltatni is kell(ene) annak a rendszerben az átfutása "természetesen" sok időt vesz ám igénybe.

Az összes szolgáltató azt hiszi, hogy ő a "Hatóság", aki eldönti hogy nekünk mi kell, mi a jó. Mi csak ostoba "fizető automaták" vagyunk a szemükben.

Egyébként sz.rd le. Fél évig érvényes, és ezt vissza is igazolták. Innentől semmi dolgod, ne is törődj velük.

2017. okt. 11. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Még nem futott végig az összes rendszerükön hogy feltöltötted a kártyád.

Nekem is volt már olyan, hogy hűséghosszabbítás után pár nappal jött az e-mail hogy hamarosan lejár a hűségem.

Nem kell vele foglalkozni.

2017. okt. 11. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!