Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung Galaxy S9 mobilinterne...

Samsung Galaxy S9 mobilinternet hiba? (Bõvebben lent. )

Figyelt kérdés
Most vásároltam használtan , nagyon jó állapotban egy S9-et. A probléma az vele, hogy bekapcsolom a mobilnetet, kiírja, mintha be lenne kapcsolva, de felmegyek facebook, interneten vagy instán, azt írja, hogy no internet connection. Azt gondoltam, hogy a SIM-el van baj, de áttettem más telefonba s azon tökéletesen muködött. Mi okozza ezet a problémát, s hogy lehet kijavítani ezt?

2018. dec. 12. 14:07
 1/6 repulo ***** válasza:
Lehet, mégsem volt olyan "nagyon jó állapot"-ban.
2018. dec. 12. 15:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Hehe, hát ezért adtam el mert szar volt.
2018. dec. 12. 16:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
Az elõzõ tulajnak ment, jó barátom s többször is láttam, hogy használja, mikor megvettem tõle akkor szedte ki belõle a SIM-et.
2018. dec. 12. 20:31
 4/6 anonim ***** válasza:
Ha az előző tulajnál más szolgáltató SIM -ével volt használva, akkor talán csak az APN -t kellene beállítani rajta.
2018. dec. 12. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
S azt hogy?
2018. dec. 15. 18:45
 6/6 anonim ***** válasza:

"Hozzáférési pontok nevei" név alatt található az én (nem Samsung) mobilomban a menüpont, ahol az APN -eket be lehet állítani.

Másold át a beállításokat egy olyan mobilbol, amiben működik a SIM kártyáddal a mobilnet.

2018. dec. 16. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!