Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » FONTOS! Előfordult már mással...

FONTOS! Előfordult már mással is ez érintőképernyős telefonnál? Mit lehetett tenni?

Figyelt kérdés
2009. november 10-én rendeltem az edigital.hu-tól egy Samsung S5230 típusú telefont. Eddig semmi baja nem volt, ma meg egyik pillanatról a másikra meghalt az érintőképernyőm és semmire nem reagált. Kikapcsoltam, majd újra be, de most még rosszabb a helyzet, mert a pin kódom sem tudom beütni. Hétfőn viszem szervízbe mert az egy év garancia még nem telt le. Mi lesz? Kicserélik? Javítják? Elküldenek melegebb éghajlatra és vehetek másik telót?:S Aki tud valamit légyszi segítsen! Előre is köszi!
2010. júl. 10. 01:02
 1/10 anonim ***** válasza:
ha garanciás meg kell javitaniuk v kapnod kell másikat sztem mivel ez nem a te hibád h nem érzékel semmit, gondolom nem dobtad vizbe v ilyesmi:D
2010. júl. 10. 01:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Előbb nézd meg hogy nem-e zártad le a billentyűket:D Nekem a Corbyn volt olyan hogy a kamera be volt kapcsolva és véletlenül megnyomtam a bill.zár gomját oldalt, és azt hittem lefagyott:D Hosszan megnyomtam és újra jó volt
2010. júl. 10. 03:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
Hát mert samsung... jó márka csak nem telefonban...
2010. júl. 10. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
A hibát azután vettem észre, hogy feloldottam a billntyűzárat. És észrevenném ha le lenne zárva úgyhogy kizárt:( És a javítás sok időt szokott igénybe venni? Meg ha ne adj Isten cserélni kell, akkor ugyanilyet kapok, vagy ha ráfizetek akkor mást is választhatok?
2010. júl. 10. 09:02
 5/10 anonim ***** válasza:

Cserét csak 3 javítás után kérhetsz, vagy ha nem javítható.

A javítás idejére nincs szabály, csak ajánlás: "...törekedni kell a javítás elvégzésére rövid időn belül..."

Ebbe belefér akár több hónap is, amúgy a visszaküldés max 2 hét az extremedigitalnál. A javítás maga max fél óra az érintőpanel cserével.

2010. júl. 10. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
Nekem a Vodafone-nál benne van a készülék leadásakor a szerzősében (amit olvass el mielőtt írod) hogy max 1 hó, és van egy várható is de az nem fix, volt hogy később jött vissza
2010. júl. 10. 11:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Csak az a gond az esgésszel, hogy nem az extrem digitalnak kell visszaküldenem, hanem a legközelebb eső Samsung szervízbe kell bevinnem... Tartok tőle, hogy igencsak nagy ívbe le fogják sz*rni hogy nekem sürgős lenne. Kb. már azon gondolkozok hogy nem szenvedek ezzel hanem másik telefont veszek... Bár azért megpróbálom ezt a szervíz dolgot elintézni,de valahogy nem jók a megérzéseim. Köszönöm az eddigi válaszokat mindenkinek!!!
2010. júl. 10. 11:49
 8/10 anonim ***** válasza:
Ha szolgáltatónál vetted oda kell bevinned nem a samsunghoz, és ott kapsz addig cseretelefont
2010. júl. 10. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:
Amint már leírtam szerintem nem is egyszer az edigital.hu-ról rendeltem! Nem szolgáltatónál vettem! Írtam e-mailt az edigitalnak és mivel nem az ő Assistance garancia kártyát kaptam a telóhoz hanem rendes Samsung jótállást így Samsung szervízbe kell bevinnem. De ezt már a Samsung ügyfélszolgálatánál is meg
2010. júl. 10. 13:11
 10/10 A kérdező kommentje:
*megerősítették.
2010. júl. 10. 13:11

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!