Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Vásároltam egy ebokot, ami...

LIMASANYi kérdése:

Vásároltam egy ebokot, ami program hibás. Visszavittem a boltba akik elküldték a szervizbe. Már több mint egy hónapja a szervizbe van, de még a bolt nem tudja, hogy mikor lesz kész. Meddig várhatok, mi a teendőm ilyen esetben?

Figyelt kérdés

2020. febr. 16. 17:28
 1/3 anonim ***** válasza:
Meg kellene nézni a bolt Ászf-jében, hogy szervízelésről mit írnak, van-e határidő vagy egyéb más. Ha igen, akkor tudsz amiatt reklamálni, ha nincs kikötve max idő, akkor minden nap fel kell őket hívni, hogy hol tart a dolog, csak lesz valami. A másik módja, hogy írásban panasszal élsz és talán azzal elérsz valamit.
2020. febr. 16. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

mikor vitted vissza? 3 napon belül? mert akkor nincs szerviz meg hasonló jópoffiságok.


én azt mondom járj a nyakukra majd megunják

lehet voltak akkora köcsögök hogy el sem küldték és még mindig ott lapul pult alatt.


Engem is szivattak hasonlóval, belengettem a fogyasztóvédelmet, másnapra előkerült a cucc... rámenősnek kell lenni!

2020. febr. 16. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
Így van, nyakukra kell járni.
2020. febr. 16. 22:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!