Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Melyik típusú Cort elektromos...

Melyik típusú Cort elektromos gitárt vegyem?

Figyelt kérdés

kezdő vagyok,kb 70ezer Forintom van rá


(egy Cort X1re gondoltam,mert arról már sokat hallottam,de a legtöbb helyen az van írva hogy ez a termék kifutott)

láttam hogy van x2,x3 meg X100...stb. azok között mi a különbség?

és melyiket kéne megvenni?

van ami jobb az X1nél?(és árban is hasonló)


köszönöm<3,én még nagyon kezdő vagyok



2020. jún. 1. 17:31
 1/4 Mojjo ***** válasza:
100%
Első gitárnak én egy tremoló nélküli, azaz fix húrlábas példányt ajánlanék. 70 ezerért egyértelműen egy KX-100-ast. Nem, nem a sima X, hanem KX. Sokkal jobb, mint bármelyik felsorolt gitár. Egy teljesen korrekt kezdőhangszer. És ne sajnáld, hogy az X-1 kifutott, nem volt jó gitár.
2020. jún. 1. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

+1 pont a fix húrlábnak. Sajnos a Cort-ot is támogatnom kell, mert ár/érték arányban egyenlőre nem tudok jobbat, használtban sem. Hacsak nem jön szembe egy olcsó/használt Yamaha Pacifica, ami minden kezdő gitárok anyja:) Persze újonnan is konkurál az említett Cort-tal.


Csak úgy találtam, keress Te is: [link]

2020. jún. 3. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

köszönöm a válaszokat!

utána kellett néznem,hogy mi a különbség a tremolo és a fix húrláb között

miért nehezebb egy tremoloson játszani?

2020. jún. 4. 11:42
 4/4 anonim ***** válasza:
Nem nehezebb tremolóson játszani, csak növeli a hangszer hibalehetőségeit. Nincs sehová leírva, ha a gitáron van tremoló azt állandóan csesztetni kell. Leginkább a 'floydrose' típusú tremolókkal szokott gond lenni. A többi olyan, mintha fix húrláb lenne, nem sok vizet zavar.
2020. jún. 5. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu