IPad a telekomtól?

Figyelt kérdés
Sziasztok. Telekomnál szeretném megvenni a fent említett tabletet, de nincs készleten. Megkérdeztem és azt mondták elég ritkán szállít az Apple. Diák vagyok és egyetemi tanulmányaimhoz néztem ki magamnak. A vírus miatt munkám nincs, szóval csak ott tudom így részletre megvenni. Szóval a lényeg, hogy volt már olyan aki hasonló helyzetben volt? Kb mennyit kellett várnia?

2021. márc. 15. 21:10
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem egy laptoppal jobban járnál a tanulmányi munkáid során.


Újabb készlet változó, hogy mikor érkezik.

Lehet pár hét, de akár hónapok is.


Egyébként ha új előfizető vagy, akkor előleget szoktak kérni


Jelenleg készleten a legolcsóbb ipad az Air 10.9 64GB-os, aminek átlagosan 12-13.000 ft a törlesztője.

2021. márc. 15. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ. Van egyébként laptopom, de tanulni nem szeretek rajta. Plusz most online oktatás során ugye sok dia van és hozzá a magyarázat. Van aki külön kéri, hogy abba írjunk. Ide-oda nyilazgatok, regényeket írok a szélére. Ezért inkább tableten írnék. 1000 ft is ott hagyok a nyomtatósnál heti akár 2-3 alkalommal.
2021. márc. 15. 22:32
 3/5 anonim ***** válasza:

Hát én nagyon rég vettem a telekomnál tabletet és ugyanez volt.

megrendeltem aztán hetek múlva jözz csak meg.

Ha incs más lehetőséged, akkor szerintem rendeld meg és talán igyekeznek majd beszerezni.

2021. márc. 15. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Sajnos nem tudom megrendelni. Csak készletértesítést tudok venni. Szüleim válnak, Nagyapám meghalt. Ezt csak azért mondom, hogy tudd sajnos segítséget most nem tudok kérni, amúgy sem akarnék. Nagyon rossz ez a helyzet. Kicsit túlterhel. De megoldom
2021. márc. 15. 23:15
 5/5 A kérdező kommentje:
*tudok rámenni
2021. márc. 15. 23:31

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu