Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Nem vállalják a garanciális...

Nem vállalják a garanciális javítást, mit lehet ilyenkor tenni? Részletesebben lent.

Figyelt kérdés

Sziasztok.

Szóval az van, hogy hónapokkal ezelőtt leadtam egy okosórát az egyik távközlési szolgáltatónál (még garanciális), mert nem érzékelte a belehelyezett kártyát, egyébként semmi baja nem volt. A helyszínen ezt kivették, áthelyezték egy másik készülékbe, abban működött. Erről egy átvételi nyilatkozat is készült ugye, az ügyintéző, illetve az én aláírásommal.

Két hónapja, lassan három, hogy nem láttam az órámat, de a törlesztőjét plusz havi díjat fizetem.

Valamint időközben (leadás után 1 hónappal) leküldték a szervizből, hogy hozzájuk sérülten érkezett, így ők nem javítják meg. Majd újabb egy hónap elteltével bementem, közölték, hogy ja hát azóta az óra itt áll, nem csináltak vele semmit.

Most kaptam egy levelet már, hogy az átvételi elismervénykor az ügyintéző, mivel nem rendelkezik szervizi képesítéssel, lehet nem látott egy hibát, amit a szerviz viszont igen, és aminek javítását nem vállalja garanciális alapon (ezt alá is irtam, ugye az átvételi elismervenyben benne van, hogy a szerviz az általa észrevett, az ügyintéző által nem látott hibának a javitását visszautasíthatja). De hát ott a jelentés, hogy az óranak nem volt semmi más baja, mikor leadtam azon kívül, hogy nem érzékelte a kártyát. Valamint az is állt ebben a levélben, hogy a logisztikai központba már sérülten érkezett, de mivel buborékfóliában szállítják, így a szállítás során nem történhetett vele semmi. De hát könyörgöm, nem volt sérült az óra mikor leadtam, én már hónapok óta nem láttam, nem is értem mi baja lehet!!

Tudnátok segíteni, hogy ilyenkor kihez érdemes fordulni, vagy mit tudok tenni ilyenkor?

Fizetem a semmit, mert még mikor bementem 1 hónap után, hogy elvileg kész az óra, akkor sem adták ide (nem tudom, miért, azóta csak várok).

Szívem szerint már kifizetném inkább a javítást, nem érdekel, csak az frusztrál inkább, hogy hát nem is az én hibámból történt. Az ugyfelszolgalaton lehet, hogy lelokhettek? Vagy szállítás során sérült volna meg? Én inkább utóbbira gyanakszom, már el sem tudom képzelni, mi lehet a baja, gyanús nekem ez az egész és félek, mi történhetett vele.



2021. jún. 2. 20:14
1 2
 1/14 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%

Pontosan milyen sérülés van rajta, ami miatt nem javítják? Itt ugye hibáról beszélünk, nem külső sérülésről. Ha a papíron amin leadtad az van, hogy sim baja van, de egyéb sérülés nem látható rajta külsőleg, akkor az úgy van és kész, azt nem lehet kimagyarázni. Ha valamilyen belső szerkezeti hibája van, azt nyilván nem láthatja egy ügyintéző.

De az egészet úgy ahogy van nem értem és bocsáss meg, de téged sem értelek. Bevittél javíttatni valamit, arról kiderül, hogy garanciálisan nem javítják ezért-azért, akkor fel kell ajánlani, hogy garancián kívül megjavítják X Ft-ért és vállalod-e. Szóval nem értem a tétlenséget. Te tudod igazolni, hogy sértetlen volt az óra, ők meg nem tudják az ellenkezőjét. Én azzal kezdeném, hogy kérném a jegyzőkönyvet arról, hogy időrendben mik történtek az órával, mikor hol volt, mit állapított meg a szervíz, stb. Aztán email-ben vagy írásos formában panaszt írnék, panasz tárggyal, hogy mi történt és nem fogadod el, tekintsenek el 2 havi törlesztőrészlettől, az órát meg látni szeretnéd. Feljelentheted őket felügyeleti szervnél is, de azzal az a baj, hogy előbb panaszt kell benyújtani a szolgáltatóhoz írásban és megvárni rá a választ. Aztán lehet Békéltető testülethez fordulni vagy bíróságra.

2021. jún. 2. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%

Van ez így.

Legközelebb lefotózod a leadáskori állapotát.

Faterom is járt így mint te, csak azzal az eltéréssel a sztoriban, hogy ő lefotózta. És amikor jött a duma hogy a repedt kijelző nem garis, akkor elő a fotó, és ott nem volt repedt. Konkrétan a szerviz pulton készült.

Így kénytelenek voltak lenyelni, hogy ez nem jött be.

Érdekes dolgok történhetnek, ahol emberek dolgoznak.

Egyszer a barátnőm meglepett egy vadi új mobillal. Ami marhára nem tetszett. Annyira, hogy másnap visszabitte, de nem adták vissza az árát.

Épp volt egy régi telefon beszámításos akció, abba beadta. A srác rutinosan a pult alá nyúlt, és a táskában volt vagy 25-30 úcska teló, és rögtön ki is cserélte. Szóval ezzel azt akarom mondani, hogy ez nálad is megeshetett, valamelyik szervizes haverjának kellett egy kijelző, nem gond, majd ráírjuk az ügyfélre.

2021. jún. 2. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Na igen, szóval érdemes fotózni leadás előtt. Persze mondhatják akkor is, hogy ők ezt nem fogadják el, de az a helyzet, hogy neked van fotód róla, nekik meg nincs. Egyébként azt is lehet kérni, hogy ott a pultnál lefotózod és rögzítsék a jegyzőkönyvben, hogy készültek róla fotók. Sajnos máshogy nem megy, sokszor ott vernek át ahol tudnak.
2021. jún. 2. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:

#1 nem tudom mi a baja (mármint a kártya nem olvasásán kívül), erről nem hajlandóak nyilatkozni. Mint említettem, mikor 1 hónapra rá küldtek egy SMS-t, hogy kész a készülék és átvehető, bementem, és akkor sem adták ide, csak közölték, hogy a szerviz nem hajlandó megjavítani valami hiba miatt (?).

Erre fel panaszt tettem, hogy az óra hibátlan állapotban lett leadva, vizsgaljak ki, ki hibázott akkor. Erre érkezett válaszul újabb egy hónap elteltével a levél, amiben leírták, hogy sérülten érkezett a logisztikai központba, de buborékfólia miatt nem lehet a szállítás hibája stb., ezt a kérdésnél bővebben kifejtettem.

2021. jún. 2. 20:54
 5/14 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
Ezt nem mondod komolyan, hogy neked nem mondják meg. Kérni kell , írásban ha máshogy nem megy, olyan nincs, hogy nem mutatják meg, azt jogod van tudni. Ott valami nagy gáz van akkor, vagy te nem állsz a sarkadra, ilyen nincs. Simán megsérülhet buborékfóliában is, leesik valahonnan vagy ráesik valami.
2021. jún. 2. 21:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 A kérdező kommentje:

Oh, ha tudnád hányszor voltam bent az ugyfelszolgalaton, már ránézésre tudják, hogy én vagyok az "órás" ...

Ugyanez az én véleményem is a buborekfoliarol, de ebben a levélben mintha rám szeretnék kenni úgy érzem, és be szeretnék mesélni, hogy mivel nem a logisztikai központban hibáztak, oda már sérülten érkezett, a szállítás alatt pedig idézem "biztosíthatom, hogy nem történt baja, mert buborékfóliában és műanyagdobozban szállítottuk".

Szóval holnap mindenképp bemegyek újra, ezért is kértem a segítséget, hogy mit is mondhatnék már, hogyan állhatnék eléjük, de akkor úgy veszem ki a hozzászólásaitokból, hogy ne "hagyjam magam" szerintetek sem.

De már esküszöm vicc, hogy hetente be kell mennem hozzájuk egy olyan dolog miatt, amiről nagy valószínűséggel nem is én tehetek...

2021. jún. 2. 21:08
 7/14 Ypszilon1980 ***** válasza:
De basszus, a te érdeked. Nekem már olyan dolgokat is visszavettek, amire nem is volt érvényes az elállási jog. Ők ha állítják, hogy sérült, akkor neked azt mutassák meg, az órát is, és a jegyzőkönyvet is róla, ennyi. Nem is értem az egészet, még ahhoz is van jogod, hogy elkéred az órát és te javítod meg vagy megjavíttatod egy saját magad által kiválasztott szervízben, sőt kérhetsz felülvizsgálatot is. Hát mégis hogy a fenébe tudnád eldönteni, hogy mit akarsz vele tenni, ha se nem mutatják meg, se nincs róla jegyzőkönyv. Elmondásod alapján és sejtem amúgy mi történt. Eltűnt az óra, senki sem tudja hol van és ezt akarják leplezni. Menj be akkor minden héten, én mondjuk minden nap bemennék, telefonálgatnék meg minden. Mondd, hogy ha azonnal nem mutatják meg neked mi történt, feljelented őket a megfelelő hatóságoknál, csak kérj írásos dokumentumot arról, miért nem adják oda, miért nem nézheted meg, miért nem láthatod a szervízes jegyzőkönyvet, miért nem árulják el milyen az a sérülés. Oké, megsérült, a szervíz visszaküldte, de akkor most mire várnak, nem is értem, hallod téged ne haragudj, de úgy átvernek, mint a fene.
2021. jún. 2. 21:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

Igen, sajnos nekem is ez a sejtésem, amit te írsz, hogy itt nagyon is sántít valami.

Holnap mindenképp bemegyek, és nem igazán szeretném elvallalni a saját költséges javittatast, nem is az összeg miatt, hanem mert nem az en hibám, hogy az óranak valami baja lett. Szóval kerdore vonom majd őket megint, hogy ilyenkor mi a teendő, mit tehetek még ez ügyben.

2021. jún. 2. 21:37
 9/14 Ypszilon1980 ***** válasza:
100%
A lényeg az, hogy ha reklamálsz, akkor tisztelettudó legyél, ne veszekedj, kiabálj, ne beszélj csúnyán, hadd lássák, hogy tisztességes vagy és csak azt szeretnéd, ami jár. Sok sikert! Majd írd meg mi volt.
2021. jún. 2. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%
Fogyasztóvédelem, iparkamara, ordítozás az üzletvezetővel. Ezek a lehetőségek jutnak eszembe.
2021. jún. 3. 01:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!