Mi történik a kiszállítás alatt levő TV-vel, ha sorozatosan nem tudom átvenni?
Egy hete rendeltünk egy TV-t a Euronics-ból, és megbeszéltük a futárokkal, hogy hétköznap délutánonként tudunk csak itthon lenni átvenni, ők viszont reggelente hívogatnak (vagy amikor ők épp erre járnak), hogy ittvannak a termékkel. Ezután egész nap elérhetetlenek, így lehetetlen megoldani, hogy elcsípjük egymást... Eddig kétszer szállították ki hozzánk a TV-t, mindkét esetben amikor nem voltunk itthon, mert dolgoztunk. Azt mondták, nem tudják garantálni, hogy a nekünk megfelelő időpontban visszajönnek.
Mi történik ilyenkor, mit érdemes tenni? Autónk nincs, az üzletből nem tudjuk elcipelni.
Akármilyen jó szomszédról is van szó, én nem szeretném, hogy akár véletlenül is bármit csináljon a csomagommal!
2 megoldás van, amit már említettek is:
- vegyél ki 1 nap szabit
vagy
- hívd fel a webshopot vagy futárcéget, hogy módosítani szeretnéd az átvételt, házhozszállítás helyett csomagpontra kéred, és megjelölöd, hogy melyik csomagpontra.
Bár lehet, hogy rosszul tudom/emlékszem, de elvileg az 1. sikertelen kiszállítás után kötelesek új időpontot EGYEZTETNI, és ilyenkor nincs olyan, hogy mindig ugyanakkor mennek! Ezek valami simlisek!
"elvileg az 1. sikertelen kiszállítás után kötelesek új időpontot EGYEZTETNI, és ilyenkor nincs olyan, hogy mindig ugyanakkor mennek! Ezek valami simlisek!"
Ez attól függ, mi van az ÁSZF-ben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!