Ma vettem valamit az egri tescoban, de nemtetszik, visszavihetem, hogy nem kell? És csak egerben vihetem vissza, vagy mezőkövesden is?

Figyelt kérdés
2010. dec. 22. 23:01
 1/8 A kérdező kommentje:
ja iz, elektronikai cucc, egy kávéfőző.
2010. dec. 22. 23:02
 2/8 Fkris ***** válasza:
3 napon belül visszaviheted, nem kell magyarázat, a pénzt visszakapod.
2010. dec. 22. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:

Tisztelt első válaszoló!

Ha valamit nem, vagy rosszul tudsz inkább ne segíts, bármennyire szeretnél is segíteni.


Az a helyzet, hogy a 3napos szabály már évek óta megszűnt!

3napon belül, csak akkor viheted vissza a terméket, amennyiben az meghibásodott. Természetesen a kereskedők sokszor jóindulatból visszaveszik a terméket, de nem kötelesek.


Javaslom a kérdezőnek, hogy vigye vissza a terméket és mondja azt, hogy Pl. nem melegíti fel normálisan a vizet. Úgy sem fogják ellenőrízni. Ekkor felajálják, a cserét, amire, te azt mondod, hogy ezek után nem bízol, a termékben és visszakéred a pénzt, vagy levásárolhatod az árát.

2010. dec. 22. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
de vannak ezek a karácsony utáni izék, hogy visszacserélnekvagymi, vagy ez már nincs? :D nemtudom, ritkán nézek tv-t :D
2010. dec. 22. 23:27
 5/8 anonim ***** válasza:
Igen, szoktak lenni, de ismétlem ez kizárólag a kereskedő jóindulatán (és üzleti érdekén)múlik. Jogilag nem köteles visszavenni. Azt, hogy a Tesco mennyire empatikus, azt nem tudom, de személy szerint a multiktól nem várok túl sok jót. Amit előzőleg írtam, hogy vidd vissza valamilyen hibával, az viszont működik, akkor ugyanis KÖTELES visszavenni 3napon belül.
2010. dec. 23. 01:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

Webshopból rendelt termék esetén él az a rendszer, hogy akkor is visszaküldheted (azt hiszem, egy héten belül), ha nem tetszik. Ez csak akkor él, ha nem volt vásárlás előtt lehetőséged élőben is megtekinteni az árut.


Normál boltoknál ilyen nincs, de ettől még lehetnek segítőkészek.

2010. dec. 23. 09:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Fkris ***** válasza:
Akkor elnézést a hülyeségemért.
2010. dec. 25. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Tesco műszakis vagyok.


Nem védem a céget, mert, nem.... ez más tészta...


De jobb ha elhiszitek több a paraszt bunkó hazug vásárló, mint azt gondolnátok!! És igaza van az előző hozzászóló egyikének, tényleg jó indulton múlik, elég sok terméket visszacseréltünk "szívességből", mert az a vásárló visszajön...

de aki úgy éáll hozzá, hogy köcsög paraszt multi és ezt érezteti, 1000 indokot tudunk felsorolni miért nem cseréljük ki... Tényleg hozzá állás kérdése. Ezt természetesen tesco-ja is válogatja.

2011. jan. 25. 18:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!