Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Kezdő vagyok! Lidl-ben azért...

Kezdő vagyok! Lidl-ben azért nem kéne gitárt vennem, ugye?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok és láttam a Lidl újságban kezdőknek való szettet 19.990-ért. Kicsit kevésnek találtam az árat, de szeretnék megtanulni gitározni, viszont valami olyat keresek amit hosszabb ideig tudok használni. (És azért egy ilyen Lidl termékkel elég bizalmatlan vagyok.)

Vélemény? :/


2011. nov. 30. 21:31
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
A 20 ezer forint már nem a "legfeljebb eldobom, ha nem jó" kategória. Ha tudsz vigyél magaddal valakit, aki ért a gitárokhoz. Ha nincs ilyen, inkább vásárolj hangszerboltban, ahol szakmai segítséget kapsz.
2011. nov. 30. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
59%

Felejtsd el tényleg.

Az ilyen tescos, meg lidl is gitárok inkább csak deszkák húrral.

20 ezer forintból egy használtan lehet venni egy használható klasszikus gitárt.

Normális vadonatúj gitárszettet nem sűrűn... :)

2011. nov. 30. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
csak dísznek=)
2011. dec. 1. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Ezzel sokkal jobban járnál: [link] Egy pengetőt is rendelj hozzá, mert 25ezer forinttól ingyenes a kiszállítás.
2011. dec. 1. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim válasza:
Ehh. A Lidl gitárt szerintem felejtsd el. Ha meg akarsz tanulni gitározni és hosszú ideig akarod még használni akkor mindnképpen hangszerboltban vedd....ha bármi kérdés van irj privit :D
2011. dec. 1. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 BERTALAN11 válasza:
0%
nekem cruzer gityóm van és totálisan jól működik szerintem előbb vegyél egy gyakorló dobgitárt nekem is van egész sokáig birta az enyém de elpattant két húr és letört az egyik hangolókulcsa
2011. dec. 12. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza: