Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Ha egy termék (táblagép) volt...

Ha egy termék (táblagép) volt már egy hiba miatt szervízben, és most megint ugyanaz a hiba miatt megy, nem számít "visszaeső" hibának?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Azért kérdezem, hogy nem lehet valamit tenni, nemtom, cserekészülék, vagy valami. Egy az egyben ugyanaz a hibája, mint ami miatt szervizelték egy hónapja...
2012. dec. 28. 13:21
 1/2 anonim ***** válasza:
Megint szervízbe kell küldeni/vinni, és ha nem tudják javítani, írnak cserére jogosító igazolást. Ebben az esetben nem tudom, hogy indokolt-e a csere a szervíz szempontjából, talán próbálj rájuk hatással lenni, hívd fel őket, hogy te már nem szeretnéd ezt használni. Cserekészüléket nagyon ritka esetben adnak. Tesco-s cuccról van szó?
2012. dec. 28. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Nem, Auchan
2012. dec. 29. 20:22

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!