Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Garanciás ügyintézésnél mikor...

Cipo3 kérdése:

Garanciás ügyintézésnél mikor van jogom pénzvisszatérítésre vagy teljes termékcserére?

Figyelt kérdés
Gyereknek vettem egy játékkonzolt és 2,5 hónap után a fő lövőgomb bedöglött, javítás után 1 héttel a bekapcsoló gomb. Mennyi hibának kell eltelnie, hogy teljes csere legyen vagy fizessék vissza a pénzem és más terméket veszek más gyártótól.

2013. ápr. 29. 09:59
 1/4 anonim ***** válasza:
Meg szabad kérdezni milyen konzolról van szó?
2013. ápr. 29. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 Una ***** válasza:

3 napon belül elállás indoklási kényszer nélkül visszakérheted a pénzt.

A teljes garancia időtartama alatt ha legalább háromszor meghibásodott a készülék a cseréjét kérheted és akár az első javítás ideje alatt is kérhetsz másik készüléket ha előre láthatólag meghaladja a javítás időtartama a 15 napot. Lépj azonnal ha a kérdésedre elhangzik, hogy több mint két hét várható. Ösztönzően hat rájuk ha látják, hogy ismered a jogaidat.

Végül amennyiben nem teljesíti a készülék a műszakai leírásban megadott bármely fontos paramétert, visszakapod a vételárat és ezt nem tagadhatják meg. Olyat sem mondhatnak, hogy vásárold le a vételárat.

2013. aug. 11. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Overmax kézikonzol
2015. okt. 13. 15:14
 4/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat.
2015. okt. 13. 15:14

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!